انوشیروانی: امیدوارم در المپیک روز خوب وزنه‌برداری باشد

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر در المپیک روز خوب‌مان باشد هر دو وزنه‌بردار ما شایسته هستند و من به عملکردشان امیدوار هستم.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سجاد انوشیروانی در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه وزنه‌برداری اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که توفیقی شد که مجددا میزبان اعضای مجمع وزنه‌برداری باشیم. اتفاقات خیلی خوبی افتاده و مهر تایید مجمع را دیدیم و یکی از افتخارات من این است که تمام اعضا به من افتخار کردم که خدمتگذار باشم. با تمام توان تلاش می‌کنم که به حرف‌هایی که زدم فائق بیاییم. خداراشکر این مجمع مبین این بود که در همین مدت کوتاه خیلی جلو رفتیم و امیدوارم با برنامه‌هایی که داریم در پایان 4 سال فدراسیون وزنه‌برداری بدون توقف به فتح قله‌هایی برود که از آن انتظار هست.

 

وی در واکنش به دغدغه‌ای که در خصوص سالن وزنه‌برداری وجود دارد، عنوان کرد: ما در حضور رئیس مجمع گفتیم که اکثر استان‌ها در سالن‌های تمرینی مشکل دارند و به طرق مختلف آنها معترض هستند و خواهش کردیم که با دستور ویژه وزیر برای استان‌ها تمهیدی صورت بگیرد که در این موضوع به وزنه‌برداری ویژه نگاه شود و سالن‌های ما تجهیز شود و شرایط ایده‌آل را در وزنه‌برداری داشته باشیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره افزایش بودجه 9.5 میلیاردی این فدراسیون به مبلغ 126 میلیارد خاطرنشان کرد: لطف خدا شامل حال ما بود و حمایت‌هایی که وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و اسپانسرها به ما داشتند. ما 40 میلیارد از این بودجه را تجهیزات می‌خریم و سال بعد می‌خواهیم این 40 میلیارد را به اندازه 50 میلیارد تکرار کنیم و با این هدف 90 میلیاردی هدف‌مان این است که در کل کشور بحث سخت‌افزار را به روز کنیم. در بحث بودجه موضوع دیگری که هست که از مجلس از بحث تبصره 13، 50 میلیارد به ما اختصاص داده شده که در 6 ماه دوم سال قابل تخصیص است. قسمت عمده این مبلغ را در استان‌ها هزینه می‌کنیم و همین‌طور در بحث توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تیم‌های ملی را مدنظر داریم. ضمن اینکه در پایان سال می‌خواهیم یک گردهمایی بزرگ خانواده وزنه‌برداری را برگزار کنیم. قسمت دیگری از این اعتبارات به عنوان حقوق به مربیان برتر پرداخت می‌شود. خداراشکر این رشد چشمگیر بودجه، به لطف حضور افتخارآمیز وزنه‌برداران هست و امیدواریم این همدلی را بیشتر ببینیم. مطمئن باشید ما راضی به این اعداد نیستیم و سال‌های بعد هم پیگیر خواهیم شد و ان‌شاءالله رقم بودجه ما باید 200 میلیارد را رد کند و اگر مرز 200 میلیارد را رد کنیم رشته ما با توجه به هزینه‌کرد خود می‌تواند به آن شأن و جایگاهی که مدنظر هست، برسد.

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که در المپیک از 2 وزنه‌بردار‌مان باید انتظار مدال داشته باشیم؟ گفت: در رشته‌ای که ما داریم شاید انتظار مدال سخت باشد. قطعا بچه‌های ما تلاش می‌کنند تا نتیجه خوبی بگیریم. من امیدوارم و از خدا می‌خواهم که ما را کمک کند تا روزهای خوب وزنه‌بردارمان در المپیک باشد. اگر روز خوبمان باشد هر دو وزنه‌بردار ما شایسته هستند و من به عملکردشان امیدوار هستم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ