زمان انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال مشخص شد/یک گزینه کنار رفت

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون والیبال از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ایران یک ماه پس از پایان بازی های المپیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال در جمع والیبالیست‌های نوجوان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: روزهای سخت کنار هم بودید و کار کردید. از کادر فنی نوجوانان تشکر می کنم. خیلی ها اعتقاد داشتند ضرورتی ندارد این تیم تشکیل شود، از زمانی که شما وارد والیبال شدید رده های سنی دو ساله بوده اما فدراسیون جهانی در چند سال گذشته ترکیب سنی را بهم ریخت و یک ساله شد. خیلی ها اعتقاد داشتند ضرورتی ندارد این تیم شکل بگیرد اما امروز به آنها می‌گویم صلاح فدراسیون آن پولهایی که خرج کرده‌ایم نیست بلکه شمایی هستید که محکم سرپا ایستاده‌اید. شما سرمایه‌های این مملکت هستید.

وی ادامه داد: این تیم برای عادل غلامی مهم است چون تمام آبرو ی خود را برای این تیم گذاشت. بازی برد و باخت دارد. درگیر برد و باخت نشوید. همه تمرکزتان این باشد آنچه در توانتان هست بگذارید اما مفت چیزی را از دست ندهید چون چیزی را آسان به دست نیاورده‌اید.

تقوی با بیان اینکه برای بردن حریص باشید، تاکید کرد: جوری بازی کنید که وقتی از زمین بیرون آمدید از جنگیدن لذت ببرید و قامتتان برنده باشد. شما نسل آینده والیبال این کشور هستید. حال والیبال خوب نیست همه باید کنار هم بایستیم که حال والیبال خوب شود.

تقوی همچنین در جمع خبرنگاران در مورد اردوی تیم ملی نوجوانان گفت: امروز اردوی آخر تیم ملی نوجوانان بود به رسم همه تیم‌ها آمدیم که خدا قوت بگوییم. قرار نبود این تیم تشکیل شود اما شد و اردوی خوبی هم داشت. بچه‌ها زودتر به بحرین می‌روند و قرار است چند بازی تدارکاتی داشته باشند.

وی گفت: در رده‌های پایه برای تیم ملی بزرگسالان سرمایه‌گذاری می‌کنیم. و امیدواریم در چند سال آینده شاهد تحول در والیبال باشیم. در رده پایه دنیال نتیجه نیستیم. یکی از مشکلات ما این است که در پایه همیشه خوبیم اما حلقه وصل به بزرگسالان خوب نیست تلاش می‌کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

او در مورد حمایت وزارت ورزش از رده پایه والیبال گفت : وزارت ورزش به صورت اختصاصی برای یک رده کار نمی‌کند. البته ما از اول سال که فدراسیون را تحویل گرفته‌ایم هر جا که لازم بوده در حد توان کمک کرده. اما بی شک بحث زیرساخت‌های ما و جایگاه والیبال در عرصه جهانی تناسبی با هم ندارد و با بودجه فعلی نمی شود کاری کرد.

تقوی در مورد روند انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: پیگیری می‌کنیم که با یکی از مربیان خوب دنیا قراداد ببندیم. الان یکی از گزینه از سیستم خارج شده چون با کشوری دیگر مذاکره کرد. سه مربی دیگر مد نظر داریم که دو نفرشان در المپیک حضور دارند و یک نفرشان هم تجربه حضور در المپیک را دارد.

وی ادامه داد: همه مربیان مطرح الان تیم دارند و منطقی است که در سال اول نتوانسم از این مربی به صورت کامل استفاده کنیم اما از سال دوم باید این مربی را کامل در اختیار داشته باشیم. این هزینه‌ای است که فدراسیون باید بپردازد. قرارداد مد نظر ما بلند مدت است.

تقوی در پاسخ به این سوال که چه زمانی انتخاب سرمربی قطعی می‌شود، گفت: تمام تلاش ما این است که در کوتاه‌ترین مدت بعد از المپیک تعیین تکلیف کنیم. مطمئن باشد نمی‌گذایم مثل سال های گذشته به انتهای سال برسد. حداکثر یک ماه بعد از المپیک تعیین تکلیف می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ