برنامه ریزی ویژه برای برگزاری اجلاسیه شهدای غریب زنجان انجام شود

اقتصاد ایران: زنجان- استاندار زنجان گفت: برنامه ریزی ویژه برای برگزاری اجلاسیه شهدای غریب در استان انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: دفاع مقدس دفاع از کیان دینی و ملی کشورمان بود و موجب کسب عزت و استقلال کشور شد.

وی با اشاره به موضوع دفاع مقدس و اجلاسیه شهدای غریب در استان ابراز کرد: به‌شهدای غریب توجه چندانی نشده است و بر این اساس باید اجلاسیه آنان پررنگ‌تر دیده و برگزار شود و برنامه ریزی ویژه برای برگزاری اجلاسیه شهدای غریب در استان صورت بگیرد.

استاندار زنجان هر شهید را یک سرمایه ملی و معنوی خواند و گفت: کشور برای کسب درجات عالی هزینه داده و بنابراین هر کدام از ما وظیفه داریم در برابر این سرمایه‌ها احساس مسئولیت و ادای دین داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در ۴۴ سال گذشته هزینه‌های زیادی برای انقلاب و نظام اسلامی داده شده است، تصریح کرد: هر شهیدی که در راه اعتلای کشور جان خود را از دست داد برای کسب آبرو و استقلال کشور بود.

افشارچی با تاکید بر اینکه در برابر برخی از شهدا از جمله شهید دشت کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مسئولیت بالاتری داریم، خاطرنشان کرد: استان زنجان در عزاداری‌های محرم به خوبی ارادت خود را به ساحت مقدس شهدای کربلا اثبات کرد.

وی به ساخت موزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: موزه دفاع مقدس ویژگی‌های خاصی دارد و در بهترین نقطه شهر واقع شده است بنابراین باید بهترین مرکز فرهنگی شهر زنجان باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این مکان مهم باید اقدامات و پیگیری‌های ویژه در نظر گرفته شود، عنوان کرد: تکمیل این موزه فرهنگی استان باید تسریع شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف از احداث موزه دفاع مقدس تنها نمایش چند عکس نیست، ادامه داد: این موزه باید نشان دهنده اتفاقات هشت سال دفاع مقدس و ایجاد پیوند بین نسل‌های کنونی و افکار و عقاید دوران دفاع مقدس باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ