جشنواره فرهنگی و ورزشی«شمیم خانواده» سپاه در لرستان برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی «شمیم خانواده» سپاه سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی از برگزاری پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی «شمیم خانواده» سپاه در لرستان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در راستای ارتقای سلامت جسمی فرزندان پاسدار، ایجاد روحیه و نشاط بین خانواده سپاه، نخبه یابی ورزشی در سطح فرزندان پاسدار، ایجاد مودت بین فرزندان پاسدار و خانواده آنها در سراسر کشور و… برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: فرزندان پاسدار سراسر کشور در این مسابقات به میزبانی استان لرستان حضور دارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه فرزندان ۳۲ سپاه استانی، نیروهای دریایی، هوایی، زمینی، قرارگاه‌ها و… در این جشنواره فرهنگی و ورزشی شرکت می‌کنند، گفت: هدف اصلی ما در برگزاری این جشنواره این بوده که جوانان و نوجوانان سراسر کشور را با آداب، رسوم و فرهنگ استان لرستان آشنا کنیم.

سردار باقری با تأکید بر اینکه پذیرش این جشنواره از تاریخ دوم مردادماه در استان لرستان خواهد بود، افزود: حدود هزار و ۹۰۰ نفر در قالب ۴۵ رده در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی بیان داشت: افتتاحیه این جشنواره فرهنگی و ورزشی در استان صبح روز چهارشنبه سوم مردادماه در مجموعه و سالن ورزشی شهید «چاغروند» خرم‌آباد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه جامعه هدف ما در این جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان پسر پاسدار خواهد بود، عنوان کرد: این جشنواره در هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، تکواندو، کشتی و همچنین آمادگی جسمانی برگزار خواهد شد.

سردار باقری شعار این جشنواره فرهنگی و ورزشی در لرستان را «رهروان نهضت حسینی (ع) و یادبود خادم‌الرضا و شهدای خدمت» عنوان کرد و گفت: این جشنواره تا روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ