ممکن است ورزشگاه دیگری آماده شود/ نصب اسکوربرد جدید برای آزادی

اقتصاد ایران: رییس فدراسیون فوتبال گفت: از روند بازسازی ورزشگاه آزادی رضایت دارم اما ممکن است در بازی های اول مقدماتی جام جهانی این ورزشگاه را در اختیار نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای میزبانی با تیم ملی قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: در ورزشگاه آزادی کارهای اصولی صورت گرفته و مقاوم سازی شده است. اکنون بحث معماری و بازسازی بخش‌های CIP، VIP و جایگاه خبرنگاران را در دستور کار داریم.

او ادامه داد: یک اسکوربرد که برای ۴۰ سال پیش است همچنان در ورزشگاه خواهد بود و یک اسکوربرد جدید هم خریداری شده که در ورزشگاه آزادی نصب خواهد شد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که ورزشگاه آزادی برای میزبانی از اولین بازی ایران که در تاریخ ۱۵ شهریور برابر قرقیزستان خواهد بود، برسد اما اگر به هر جهت تا این بازه زمانی بازسازی ورزشگاه آزادی به پایان نرسید، باید یک ورزشگاه جایگزین معرفی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: مدیران دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس هم پیگیر بازسازی ورزشگاه آزادی هستند. هر دو باشگاه هم در مسابقات لیگ برتر و هم در لیگ نخبگان آسیا از ورزشگاه آزادی استفاده خواهند کرد و اگر نتوانیم بازی‌ها را به موقع برگزار کنیم هم ۳۰۰ هزار دلار جریمه خواهیم شد و هم ممکن است ۳ بر صفر دیدارها را بازنده اعلام شویم.

او افزود: ارزیابی من از روند بازسازی ورزشگاه آزادی مثبت است و یک کار اصولی در این ورزشگاه صورت گرفته است. در جلسه امروز تصمیم گرفتیم تا ستادی متشکل از باشگاه‌ها تشکیل شود و هر روز گزارشاتی را به فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز اعلام کنند و در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه نیز جلسه خواهند داشت. در رابطه با ورزشگاه تختی هم باید بگویم که ۱۰ درصد کار باقی مانده دارد که انشاالله آماده می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ