اصفهان برای اعزام زائران اربعین آمادگی دارد

اقتصاد ایران: اصفهان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اصفهان آمادگی لازم برای اعزام زائران اربعین را دارد و هماهنگی‌ها با ارگان‌های مختلف در این باره انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری ظهر شنبه در ستاد اربعین استان اصفهان، ضمن اشاره به اجرای طرح «نذر زائر» اظهار کرد: پویش نذر زائر با هدف اعزام نیازمندان علاقمند به حضور در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی با مساعدت خیرین شکل گرفت.

وی ادامه داد: براساس این طرح، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بایستی شرایطی را فراهم کند تا افرادی که علاقمند به حضور در پیاده روی اربعین حسینی هستند اما بضاعت مالی مناسبی ندارند در قالب این طرح در این همایش عظیم حسینی شرکت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر برگزاری اربعین حسینی به روش کاملاً مردمی و با مشارکت آحاد مردم، بیان کرد: در این راستا اداره کل حج و زیارت استان لیستی از افراد نیازمند که توان مالی جهت حضور در همایش اربعین حسینی را ندارند در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دهد و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد اربعین استان ارائه کند، در این طرح جلب مشارکت خیرین بسیار ضروری است.

جان‌نثاری در خصوص تأمین پزشک و تهیه و ارسال اقلام دارویی مورد نیاز مواکب، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با همکاری و هماهنگی جمعیت هلال احمر نسبت به تأمین پزشک و داروهای مورد نیاز مواکب اقدام و نتیجه فعالیت خود را به دبیرخانه ستاد اربعین استان ارائه کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر طراحی و اجرای برنامه‌های مدون فرهنگی و اعتقادی در مواکب، اظهار کرد: مدیران مواکب استان با محوریت کمیته اسکان و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین، نسبت به استقرار یک روحانی در محل مواکب اقدام کنند.

جان‌نثاری ادامه داد: به منظور تأمین سوخت مورد نیاز خودروهای حامل مسافران اربعین، کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد با هماهنگی و همکاری شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، کارت سوخت ویژه جایگاه‌های بین راهی را تهیه و سوخت مورد نیاز جایگاه داران را تأمین کند.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان لیست کامل مشخصات ناوگان حمل‌ونقل خود را براساس فرمتی مشخص در اختیار اداره کل راهداری استان قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: ایجاد سازوکاری برای فراهم کردن امکان استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانی در خاک عراق به ویژه در ایام اربعین نیز ضروری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ