ثبت نام بیش از ۴۶۰۰ گیلانی در سامانه سماح

اقتصاد ایران: رشت_ سخنگوی ستاد اربعین گیلان از ثبت نام بیش از ۴۶۰۰ نفر در سامانه سماح برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۱۰۹ نفر ثبت نام خود رو قطعی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی ادیب ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حفظ سلامت و کرامت زائران اباعبدالله الحسین (ع) و خدمات رسانی شایسته به مردم سرلوحه کاری اعضای ستاد استانی و شهرستانی است.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با تاکید بر ضرورت شناسایی و استفاده از ظرفیت افراد علاقمند و متخصص در کمیته‌های ذیل ستاد استانی و نیز ستادهای شهرستانی بیان کرد: بسیاری از افراد تنها در همین زمان اربعین می‌توانند به کربلا سفر کنند که تلاش مضاعف برای تسهیل حضور آنان با کمترین دغدغه را می‌طلبد.

احمدی ادیب با بیان اینکه با هر اقدامی باید تلاش کنیم تا امید را در مردم زنده کنیم، گفت: بسترهای معنوی برای امیدآفرینی در جامعه اثرگذاری بیشتری دارد.

وی با اشاره به فرهنگ ناب گیلانی‌ها و تمدن و پشتوانه فرهنگی این استان افزود: فرهنگ غنی گیلانیان و ولایتمداری آنان با شیوه اخلاق مداری در مراسم اربعین ترویج شود.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه حضور اهل تسنن گیلانی در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی توسط کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی برجسته شود، گفت: در سال گذشته ستاد اربعین گیلان رتبه عالی رو درحوزه‌های مختلف کسب کرد و این مهم باید در سال جاری استمرار داشته باشد.

احمدی ادیب از ثبت نام بیش از ۴۶۰۰ نفر در سامانه سماح برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۴۱۰۹ نفر ثبت نام خودشان رو قطعی کردند.

به گفته وی از تعداد ۴۶۰۰ ثبت نام کننده شرکت در اربعین حسینی ۳۷۷۹ نفر مرز مهران را برای سفر به کربلا انتخاب کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ