در بیش از ۸۵ نقطه در سطح شهر عملیات اجرایی داریم

اقتصاد ایران: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در بیش از ۸۵ نقطه در سطح شهر عملیات اجرایی داریم، گفت: پروژه‌های بر زمین مانده‌ای را پیگیری کردیم که پیگیری‌اش در مخیله برخی نمی‌گنجید.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آئین بهره برداری از مجموعه ورزشی، فرهنگی و تفریحی قائم (عج) که امروز شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ در یکصد و سی و چهارمین پویش امید و افتخار در منطقه یک برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های فرامنطقه ای نیز در کنار پروژه‌های منطقه‌ای در حال انجام است. طولانی شدن پروژه‌ها تبعات زیادی را در مسیر اجرا، قرارداد پیمانکاران و مسائل فنی طرح، خواهد داشت. در این دوره تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تعریف پروژه‌های جدید و بحث نگهداشت پروژه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: انجام یک میلیون و پانصد هزار تن آسفالت در سال گذشته با رشد صددرصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ انجام شد و امسال اهداف بلندتری را پیش بینی کردیم و تا ماه تیر امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشتیم و ۷۲۵ تن از ابتدای سال ۱۴۰۳ آسفالت پخش شده است.

حق‌بین ادامه داد: در بحث اصلاح و تکمیل تقاطعات ناقص شهر و احداث تقاطعات جدید، اقدامات مفصلی انجام شده و در سال ۱۴۰۳ تا پایان سال روند صعودی را مردم شاهد خواهند بود. تا امروز بیش‌از ۱۶۰ کیلومتر از مسیر شهروندان کاهش پیدا کرده است و پل شهید افتخاری از جمله پروژه‌هایی است که امسال در منطقه یک افتتاح می‌شود. البته ما در افتتاح‌ها به هیچ وجه منتظر تشریفات خاص نخواهیم ماند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: به غیر از پروژه‌های مناطق، در بیش از ۸۵ نقطه در سطح شهر عملیات اجرایی داریم و کلان پروژه‌هایی که بیش از ۱۰ تا ۱۲ سال معطل بود را پیگیری کردیم که ورود به آنها جرأت می‌خواست و اینکه این پروژه‌ها بخواهند مجدداً شروع شوند در مخیله برخی از همکاران ما نیر نمی‌گنجید.

وی بیان کرد: پروژه شهید شوشتری یک ابرپروژه ای است که تصور نمی‌شد عملیاتی شود اما امروز در حال انجام است وتا پایان این دوره از مدیریت شهری فاز اول آن افتتاح می‌شود و پروژه‌های دیگری نیز در حال انجام است.

حق‌بین یادآور شد: بحث پله‌های مکانیزه پل‌های عابر پیاده ازجمله مسائلی است که اقداماتی درباره آن صورت گرفته است و امروز یک نگاه چند وجهی در مورد آن حادث شده و آثار آن نیز مشهود است. دو نمونه از آنها در منطقه ۲ نصب شده که اصحاب رسانه می‌توانند از آنها بازدید کنند و برنامه ریزی های لازم انجام شده که تا پایان سال ساختار این پل‌ها تغییر کنند و اولین نوسازی یونیت‌ها و تغییر پوشش پل در منطقه ۲ انجام شده و برای دیکر مناطق نیز انجام خواهد شد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید فرزانه از شهدای مدافع حرم و خانواده شهید تقوی فر تقدیر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ