معاون حقوقی تراکتور: قرارداد ما با بیرانوند بعد از فسخ اوست

اقتصاد ایران: معاون حقوقی باشگاه تراکتور توضیحاتی درباره عقد قرارداد با علیرضا بیرانوند و شکایت باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

- اخبار ورزشی -

سعید محمدپور معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از این باشگاه به دلیل اغوا و عقد قرارداد با علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: هنوز شکایتی به دست ما نرسیده و چیزی به ما ابلاغ نشده است. من هم در حد صحبت‌های آقای نورشرق رئیس کمیته وضعیت و مسئولان باشگاه پرسپولیس اطلاع دارم. ظاهراً این باشگاه مدعی است که بیرانوند حق فسخ نداشته، ولی ما استعلام گرفتیم و فسخ قرارداد بیرانوند ثبت شده بود. ما بعد از اطلاع از این موضوع با بیرانوند قرارداد امضا کردیم و به نظرم مشکلی از این بابت وجود ندارد. به هر حال فعلاً جزئیات شکایت به ما ابلاغ نشده است.

«اگر بیرانوند ابتدا قرارداد خود را فسخ و بعد با تراکتور قرارداد امضا کرده باشد، باز هم پرسپولیس می‌تواند مدعی اغوا توسط باشگاه تراکتور باشد؟». وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: واقعیت امر این است که یک فرضی در قانون گذاشتند که قابلیت رسیدگی داشته باشد؛ وگرنه باید اصل قضیه محرز شود که یک باشگاه، یک بازیکن را اغوا کرده است. ضمن اینکه همزمان هم باید فسخ قرارداد بازیکن غیرقانونی باشد! یعنی این دو بُعد باید همزمان اتفاق افتاده باشد.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در واکنش به این پرسش که «با این توضیحات یعنی باشگاه تراکتور معتقد است فسخ قرارداد بیرانوند قانونی بوده و مشکلی ندارد؟»، هم یادآور شد: ما استعلام گرفتیم و فسخ بیرانوند ثبت شده بود و از نظر باشگاه تراکتور مشکلی وجود نداشته است. حالا اختلافی هم باشد بین بیرانوند و باشگاه پرسپولیس است. درباره بحث اغوا هم باید بگویم که اولاً قرارداد ما با بیرانوند بعد از فسخ قرارداد اوست؛‌ دوماً هم اصلاً اغوایی صورت نگرفته است.

«شایعه مذاکره باشگاه تراکتور با بیرانوند از مدت‌ها قبل‌تر از فسخ قرارداد این بازیکن با پرسپولیس مطرح شده بود»، محمدپور در واکنش به طرح این موضوع توضیح داد: فضای رسانه‌ای و شایعات فرق دارد با اینکه باشگاه تراکتور مستقیماً وارد مذاکره شود. در فوتبال هزاران نفر ورود و صحبت می‌کنند، این به معنی آن نیست که باشگاه تراکتور در جریان باشد. ما به طور رسمی چند روز پیش استعلام گرفتیم و بعد برای جذب بیرانوند اقدام کردیم. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ