دلال قدیمی در باشگاه پرسپولیس

اقتصاد ایران: نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با حضور چهره ای شناخته شده در فضای دلالی بازیکن و مربی فوتبال کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر در نقل و انتقالات تابستانی زیر ذره بین قرار دارد تا رفت و آمد بازیکنان و ایجنت ها به ساختمان پر افتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها در حال حاضر زیر ذره بین قرار گیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با جدایی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی زیر فشار هواداران قرار داشت با جذب بازیکنانی همچون علی علیپور، فرشاد احمدزاده و ایوب العملود توانست جو را کمی آرام کند اما همچنان حضور پررنگ و دائمی یکی از دلال‌ها در داخل ساختمان باشگاه پرسپولیس بار دیگر شک و شبهه را درباره نحوه ارتباط این افراد با باشگاهی که باید حساب و کتاب مالی شفافی با توجه به حضور در بورس دارد، ایجاد کند.

در ویدئوهایی که در چند روز گذشته از داخل ساختمان باشگاه پرسپولیس به بیرون منتشر شده است به وضوح حضور فرد دلال و ارتباط گرم او با مدیرعامل پرسپولیس دیده می‌شود تا صحبت‌هایش درباره ارتباط با دلال‌ها ضد و نقیض تر از همیشه باشد.

او که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی عنوان کرد: «متأسفانه فضای دلالی، ورزش ایران و خصوصا فوتبال را دارد به نابودی می‌کشاند. شخصی آمد با ما قرارداد جذب سرمربی ببندد؛ به این صورت که می‌گفت شما یک میلیون دلار به ما بدهید هم مربی در اختیارتان می‌گذاریم و هم سکوها و هواداران را هم برایتان حل می‌کنیم، یعنی اجازه نمی‌دهیم به شما توهین کنند.»

مدیرعامل پرسپولیس با روایتی تکان‌دهنده، عنوان کرد که مدتی بعد آن فرد دلال در حال کارشناسی در رسانه ملی بوده است: «البته این ایراد به رسانه وارد است، حدود ۲۰ روز بعد از این ماجرا، یکی از دوستان به من گفت امروز فلان شبکه را از رسانه ملی تماشا می‌کردم، یک آقایی را به عنوان کارشناس آورده بودند. از دوستان روابط عمومی پرسیدم این شخص کیست؟ گفتند این همانی است که به شما فلان مربی را پیشنهاد کرده بود و شما قبول نکردید! آن آقای کارشناس داشت به این صورت برای هواداران تحلیل می‌کرد که درویش مدیریت بلد نیست و… اگر یک مربی یک میلیون دلاری به پرسپولیس می‌آورد، در آسیا قهرمان می‌شد و ۶ میلیون دلار جایزه می‌گرفت، بدین ترتیب ۵ میلیون دلار به نفع باشگاه پرسپولیس می‌شد!»

حالا مدیرعامل پرسپولیس با وجود این صحبت‌ها در عمل رفتار دیگری از خود به نمایش می‌گذارد تا بار دیگر خبری از اتاق شیشه‌ای او در پروسه روند جذب بازیکن نباشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ