عرضه رمان «هیچکدام از این ها حقیقت ندارد» در کتابفروشی‌ها

اقتصاد ایران: رمان «هیچکدام از این ها حقیقت ندارد» نوشته لیزا جوئل با ترجمه علی شاهمرادی توسط نشر آموت منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «هیچکدام از این ها حقیقت ندارد» نوشته لیزا جوئل به تازگی با ترجمه علی شاهمرادی توسط نشر آموت منتشر و روانه بازار نشر شده است. داستان این کتاب درباره زنی است که سوژه پادکستی جنایی براساس زندگی خویش می‌شود.

لیزا جوئل متولد ۱۹۶۸ در لندن، از شناخته‌شده‌ترین نویسنده‌های بریتانیایی است که تاکنون بیش از دو میلیون نسخه از کتاب‌هایش در کشورهای انگلیسی‌زبان به فروش رفته و آثارش به بیش از بیست‌وپنج زبان دیگر ترجمه شده است.«مهمانی رالف» به عنوان اولین اثر این نویسنده در سال ۱۹۹۹ عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال را به خود اختصاص داد.

علی شاهمرادی متولد ۱۳۵۶، به عنوان مترجم این کتاب پیش از این ترجمه رمان‌های «خانه ای که در آن بزرگ شدیم»، «وقتی باران می بارد»، «کوه میان ما» و «شکوفه های درخت گیلاس» را برعهده داشته است که توسط نشر آموت منتشر و روانه بازار نشر شده است.

در معرفی این کتاب آمده است:

پادکستر محبوب آلیکس سامرز که چهل‌وپنجمین سالگرد تولد خود را در رستوران محله‌شان جشن می‌گیرد، با زنی معمولی به نام جوزی فیر مواجه می‌شود که از قرار او هم در همان شب دارد چهل‌وپنجمین سالگرد تولدش را جشن می‌گیرد. آنها در واقع «جفتِ هم‌زمان متولدشده» هستند.

چند روز بعد، آلیکس و جوزی دوباره با هم برخورد می‌کنند، این‌بار بیرون مدرسه‌ی فرزندان آلیکس. جوزی به پادکست‌های آلیکس گوش می‌دهد و فکر می‌کند ممکن است زندگی‌اش موضوع جالبی برای پادکست او باشد. پس به آلیکس می‌گوید که در آستانه‌ی تغییرات بزرگی در زندگی‌اش است.

زندگی جوزی عجیب و پیچیده به نظر می‌رسد، و اگرچه آلیکس او را آدمی آزاردهنده احساس می‌کند، اما نمی‌تواند در برابر وسوسه‌ی ادامه‌ی ساخت پادکست مقاومت کند. آلیکس کم‌کم متوجه می‌شود که جوزی رازهای بسیار تاریکی را پنهان کرده، و قبل از آن‌که متوجه شود، جوزی با اغوا و فریب راه خود را به زندگی آلیکس و به خانه‌اش باز کرده است.

اما به همان سرعتی که جوزی می‌آید، ناپدید می‌شود؛ درست پس از آنکه آلیکس متوجه می‌شود جوزی میراث شوم و وحشتناکی از خود به جای گذاشته است و این‌بار این خودِ آلیکس است که به موضوع پادکستی جنایی تبدیل شده است. زندگی او و خانواده‌اش در معرض تهدیدی مرگ‌بار قرار گرفته است.
جوزی فیر کیست؟ و چه کرده است؟

این کتاب با قیمت ۲۶۹ هزار تومان عرضه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ