پخت و توزیع بیش از ۶۹ هزار پرس غذای گرم پویش اطعام حسینی در قشم

اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس کمیته امداد قشم از پخت و توزیع بیش از ۶۹ هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام و احسان حسینی بین نیازمندان و عزاداران این جزیره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا تارک با ارائه گزارشی از پویش اطعام حسینی و احسان حسینی در دهه نخست ماه محرم امسال گفت: به مناسبت آغاز ماه محرم، پویش اطعام و احسان حسینی در سراسر جزیره توسط کمیته امداد با همکاری و مشارکت مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، دفتر ائمه جماعات، گروه‌های مردمی و خیرین معزز شهرستان قشم اجرا شد.

وی اظهار کرد: در دهه نخست ماه محرم سال جاری و در قالب پویش اطعام و احسان حسینی تعداد ۶۹ هزار پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان و عزاداران جزیره قشم توزیع شد.

این مقام مسئول افزود: بر اساس آمارها و برآورد صورت گرفته، برای تهیه و تأمین مواد اولیه و پخت این تعداد غذای گرم در جزیره قشم اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قشم با بیان اینکه مردم شریف و مؤمن و خیرین نیک‌اندیش همواره در مناسبت‌های ملی و مذهبی با کمک‌هایشان به نیازمندان زمینه آرامش و رفاه این قشر جامعه را فراهم می‌کنند، ادامه داد: همه مردم می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف و با نیت خاص خود در رفع مشکلات نیازمندان سهیم شوند و از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۷۶۵*۸۸۷۷* و یا واریز وجه به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۷۶۴ به نام کمیته امداد قشم در زمینه‌های مختلف از جمله هزینه‌های درمانی، کمک‌های معیشتی، هزینه‌های تحصیلی، کمک به احداث مسکن و … به خانواده‌های نیازمند کمک کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ