دوره کشوری بدوخدمت بازآموزی آموزگاران استثنایی در سنندج آغاز شد

اقتصاد ایران: سننندج_رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از آغاز برگزاری دوره کشوری مهارت‌آموزی بدو استخدام مربیان امور آموزش معلولان و بازآموزی آموزگاران استثنایی (قطب پنج کشوری) در سنندج خبر داد.

طالب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ به مدت پنج روز از امروز سی ام تیرماه تا سوم مرداد ماه جاری با حضور در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس سنندج در این دوره آموزشی مهارت آموزی شرکت می‌کنند.

محمدی گفت: ۳۶۴ نفر نیروی کار درمان، گفتار درمان و آموزگاران استثنایی هفت استان، کرمانشاه، ایلام، همدان، خوزستان، لرستان، آذربایجان غربی و کردستان در این دوره شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: از این تعداد شرکت کننده در دوره مهارت آموزی ۷۶ نفر گفتار درمان، ۵۰ نفر کار درمان و ۲۳۸ نفر آموزگار استثنایی می‌باشند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با اشاره به رشد سریع تکنولوژی و تأثیرات عمیقی که در مسائل آموزشی و تربیتی به همراه دارد، گفت: اتخاذ روش‌هایی که هماهنگ کننده برنامه‌های آموزشی با توسعه تکنولوژی و تأمین نیروی انسانی ماهر و متخصص باشد ابزار مهمی در ارتقای کیفیت خدمات و نوآوری است.

محمدی ادامه داد: هراندازه معلمانی فعال و پویا تر داشته باشیم به همان اندازه دستیابی به اهداف عالی آموزشی راحت تر خواهد بود، چراکه توسعه در جوامع مختلف به واسطه‌ی آموزش وپرورش وتربیت نیروی انسانی ماهر در آن جامعه شکل می‌گیرد.

وی در پایان گفت: بهسازی و توانمندسازی معلم را می‌توان از جمله حساس‌ترین و مهم‌ترین مؤلفه‌های نظام‌های تعلیم و تربیت دانست؛ چرا که موفقیت و عدم موفقیت در ایجاد تحول در نظام‌های آموزشی، منوط به توانمندی‌ها و قابلیت‌های حرفه‌ای معلمان است که مجریان اصلی برنامه هادر محیط واقعی وکار گزاران حقیقی آموزش وپروش هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ