۳ سانحه رانندگی منجر به مصدومیت ۲۰ نفر شد

اقتصاد ایران: مشهد- مسؤول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۰ نفر بر اثر سه سانحه رانندگی که دیروز در جاده‌های مشهد و نیشابور رخ داد، مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیشاهی اظهار کرد: حادثه نخست تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و پراید حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه دیروز در محور چناران به مشهد رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.

مسؤول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و یک مصدوم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل درمان شد.

به گفته وی، پنج مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

علیشاهی ادامه داد: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶ ساعت ۱۸ شب گذشته در خیابان پیامبر اعظم مشهد رخ داد که این حادثه ۶ مصدوم بر جا گذاشت و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی منتقل شدند.

واژگونی خودرو در محور نیشابور- مشهد

سید حمید حسینی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در خصوص سوانح رخ داده در این شهرستان اظهار کرد: حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز گذشته در محور نیشابور- مشهد و در محدوده روستای «ادگ» هفت مصدوم بر جا گذاشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های ۶ و هشت شهری به صحنه حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان این حادثه خدمات فوریت‌های پزشکی را دریافت نموده و برای ادامه روند درمان توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ