هیات در تمام عرصه ها میدان دار است/ تقدیر از خادمان حسینی

اقتصاد ایران: ساری- رییس شورای هیئات مذهبی مازندران گفت: هیئات به عنوان تشکل وسیع مردمی در تمام عرصه ها براساس منویات مقام معظم رهبری در میدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی باقری جمعه شب در ویژه برنامه شبکه تبرستان با تقدیر از هیئات مذهبی استان در برپایی واقامه عزای حسینی اظهار کرد: هیئات و مردم ولایتمدار استان در ایام سوگواری سرو و سالار شهیدان با جان ودل، بی ریا مراسم عزاداری برپا کردند.

مشاور عالی شورای هیئات مذهبی کشور با تاکید براینکه هیأت‌ها به صورت خود جوش و مردمی اداره می‌شوند، افزود: این هیئات محافل عزاداری و اطعام دهی را در دهه اول ماه محرم برگزار کردند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان به تبیین جایگاه هیئات پرداخت و افزود: هیئات به عنوان تشکل وسیع مردمی در تمام عرصه بر اساس منویات مقام معظم رهبری در وسط میدان بوده وهست.

باقری اظهار کرد: در چار چوب قانون اساسی جمهوری اسلامی، همه اقوام و ملیت‌ها با هر گویش و پوششی، با هر آئینی می‌توانند در مراسم عزاداری، دسته روی و موکب ها شرکت و مشارکت کنند.

مشاور عالی شورای هیئات مذهبی کشور ابراز امیدواری کرد: حفظ شعائر اسلامی، ترویج سنت وسیره اهل بیت (ع) و جهاد تبیین از جمله وظایف و شاخص‌هایی هستند که شورای هیئات برآن اجرای آنها تاکید داشته و عملیاتی کرده است.

وی با استناد بر منویات مقام معظم رهبری افزود: هیئات مذهبی در مدیریت فرهنگی جامعه نقش بسیار مهم و حساسی دارند و حاکمیت باید از این نیروی عظیم مردمی در مدیریت فرهنگی استفاده کند و این در واقع حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و مذهبی و کمک به دولت و حاکمیت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ