لژیونرها سطح لیگ فوتسال را بالا بردند/ شمسایی کار خودش را سخت کرد

اقتصاد ایران: سرمربی پیشین تیم فوتسال مس سونگون معتقد است بازگشت لژیونرها به لیگ برتر موجب افزایش سطح کیفی مسابقات خواهد شد و از روند کار وحید شمسایی برای دعوت از نفرات مدنظرش به تیم ملی تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که بازگشت لژیونرهایی که فصل گذشته در لالیگا حضور داشتند به حساسیت و زیبایی های آن افزوده است. طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی کمیته فوتسال، رقابت های لیگ برتر ۶ هفته برگزار خواهد شد و بعد از آن لیگ تعطیل می شود و بازیکنان در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار خواهند گرفت تا اردوی آماده سازی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان برگزار شود.

اسماعیل تقی پور، کارشناس فوتسال و سرمربی پیشین تیم مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی شرایط لیگ برتر و تیم ملی پرداخت. وی در خصوص هفته اول لیگ برتر گفت: امسال لیگ پویایی داریم و هیچ تیمی از قبل برنده نیست و نمی توان گفت کدام تیم قهرمانی و کدام نایب قهرمان خواهد شد. کراپ الوند توانست ۳ امتیاز بزرگ در سیرجان بگیرد و نشان می دهد این تیم حرف زیادی برای گفتن دارد. گیتی پسند شاکله پارسال را حفظ و چند بازیکن را به تیم اضافه کرد.

وی ادامه داد: تیم مس سونگون هم بازیکنان بزرگی را جذب کرده است و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است و می تواند امسال مدعی باشد. تیم گهرزمین را هم نباید با هفته اول قضاوت کرد و در ادامه فصل نتایج خوبی کسب خواهد کرد. تیم پالایش نفت و سن ایچ هم تیم های خوبی هستند و امسال لیگ سختی داریم و هیچ چیز قابل پیشبینی نیست. هر تیمی در هر مقطعی از فصل دچار لغزش شود به سختی می تواند آن را جبران کند.

اسماعیل تقی پور در خصوص بازگشت لژیونرها گفت: اتفاق خیلی خوبی است. بازیکنان ما به اسپانیا رفتند و دیدند لیگ ما لیگ قدرتمندی است. لیگ ایران یکی از ۴ لیگ برتر جهان است و به طور منظم برگزار می شود. در حالی که خیلی از کشورها از چنین لیگی بهره مند نیستند. بازگشت حسین طیبی به لیگ ما بها داد و سطح این مسابقات را افزایش داد.

این کارشناس فوتسال در خصوص اینکه لیگ بعد از ۶ هفته تعطیل خواهد شد و بازیکنان به اردوی تیم ملی خواهند رفت گفت: به نظرم این اتفاق خوبی است و به وحید شمسایی کمک می کند که بتواند از دل لیگ بازیکنان مدنظر خود را تحت نظر قرار دهد و به خوبی نفراتش را انتخاب کند. هرچند زحمت این کار برای سرمربی تیم ملی زیاد است و کار خودش را سخت کرد اما کار خیلی خوب و ارزشمندی انجام داده است و این مساله موحب می شود انگیزه بازیکنان جوان افزایش پیدا کند و بازیکنانی هم که در تیم های رده های پایین تر حضور دارند برای دعوت به تیم ملی امید و انگیزه داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ