هندبال ایران به عربستان باخت/ شانس صعود کمتر شد

اقتصاد ایران: تیم هندبال جوانان کشورمان دومین بازی خود را در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم عربستان واگذار کرد تا کار صعود به نیمه نهایی سخت تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال پسران جوان ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز جمعه ۲۹ تیرماه به وقت کشورمان در دومین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف رقیب دیرین و سخت خود عربستان رفت و در نهایت این بازی سخت و سنگین را با یک گل اختلاف واگذار کرد.

شاگردان مومن شریف مصری در حالی در این مسابقه به مصاف تیم عربستان رفتند که برنده این دیدار به طور قطع می توانست موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شده و جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کند. همین مسئله باعث شده بود تا این دیدار برای هر دو تیم با حساسیت و تنش زیادی همراه باشد.

هندبالیست های کشورمان نیمه اول این دیدار را با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ و در ثانیه های آخر به عربستان باختند. در نیمه دوم و در شرایطی که در اواسط بازی این اختلاف گل به عدد ۴ هم رسیده بود اما باز هم هندبالیست های جوان کشورمان این اختلاف را جبران کردند اما در نهایت نتوانستند بازی را به تساوی کشانده و با اختلاف یک گل و نتیجه ۲۶ بر ۲۵ نتیجه را به عربستان واگذار کردند.

عدم تمرکز بازیکنان ایران در ضدحمله ها و عدم ۰اجرای دستورات تاکتیکی شریف مومن، بالارفتن خطاهای فردی و استفاده بازیکنان عربستان از همین اشتباهات در نیمه دوم دلیل باخت هندبالیست های جوان کشورمان بود.

تیم ایران امیدوار بود با برتری در این دیدار جبران شکست در رقابت های جهانی قبل و عدم صعود به دور بعد و همین طور شکست در رقابت های قهرمانی آسیا را جبران کند.

تیم ایران که به عنوان صدرنشین مرحله گروهی به جمع هشت تیم برتر راه یافته، در گروه خود در مرحله یک چهارم نهایی با تیم های عمان، عربستان و ژاپن هم گروه است. شاگردان مومن شریف بازی اول خود را با اختلاف ۳۲ بر ۱۹ برابر عمان پیروز شدند اما بازی امشب خود را برابر رقیب قدرتمند خود عربستان با یک گل واگذار کردند تا کار صعودشان به مرحله نیمه نهایی سخت شود.

بازی سوم و آخر تیم ایران در این مرحله روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه برابر تیم ژاپن مدافع عنوان قهرمانی آسیاست. با توجه به اینکه عربستان نیز بازی نخست خود را به این تیم شرق آسیایی واگذار کرده، کار صعود تیم ایران به مرحله بعد و دریافت مجوز حضور در رقابت های جهانی سخت می شود و تنها در صورتی می توانیم به این صعود امیدوار باشیم که عربستان برابر عمان شکست بخورد یا هندبالیست ها بتوانند مقابل ژاپن مدعی، پیروز شوند.

در دیگر بازی‌های امروز این نتایج به دست آمد:

هند ۳۳ - چین ۶۴

قطر ۴۶ - هنگ کنگ ۱۹

کره‌جنوبی ۳۷ - اردن ۱۹

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا تا ۴ مرداد به میزبانی اردن برگزار می‌شود .۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ