عامل اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی همکاری بین نیروهای مسلح است

اقتصاد ایران: تبریز-فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: یکی از عوامل اصلی اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی تعامل و همکاری بین نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) کشور در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: باید عبرت‌ها و تجربه‌های حادثه عاشورا را در دوران مسئولیت خدمتی و زندگی شخصی خود پیاده سازی کنیم.

وی افزود: امام حسین علیه السلام با علم به اینکه وارد مسیری می‌شود که عاقبت آن جز شهادت و اسارت اهل بیت (ع) نیست، ولی بااین وجود با قرار گرفتن در این راه و با ایثار و فداکاری خود و خاندانش توانست دین مبین اسلام را حفظ و زنده نگه دارد.

سرتیپ رحیم زاده با بیان اینکه انقلاب نوپای جمهوری اسلامی با تمسک به راه سرخ شهادت و فرهنگ عاشورایی در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمنان این مرزوبوم ایستاد و از حدودوثغور این کشور حراست کرد گفت: نیروهای مسلح با امتداد حادثه و قیام عاشورا در مقابل هر گونه زورگویی، تجاوز و زیاده طلبی دشمنان محکم ایستاده است و از دین، ارزش‌ها و انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) کشور خاطرنشان کرد: امروز همدلی و همزبانی کارکنان ارتش و سپاه باعث هم افزایی بین این دو نیرو شده است و یکی از عوامل اصلی اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی تعامل و همکاری بین نیروهای مسلح است.

وی بر لزوم آمادگی شبانه روزی کارکنان در سایت‌ها، ایستگاه‌ها و مواضع پدافندی تاکید و گفت: باید از نحوه آموزش و ارزیابی سامانه‌های گسترش یافته در سطح منطقه حصول اطمینان پیدا کنیم تا در شرایط بحرانی بتوانیم بیشترین اثرگذاری را از آنها داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ