۱۳۰ طرح ویژه مددجویان بهزیستی در مازندران افتتاح می‌شود

اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: بیش از ۱۳۰ طرح ویژه مددجویان تحت پوشش در هفته بهزیستی به بهره برداری می رسد.

فریبا بریمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ن با تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سال تأسیس سازمان بهزیستی، گفت: گرامیداشت هفته بهزیستی از ۳۰ تیر لغایت ۵ مرداد با شعار "نهضت حسینی خدمت مردمی" در استان مازندران برگزار می‌شود.

وی تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و عطرافشانی گلزار شهدا را از برنامه‌های ستاد هفته بهزیستی استان برشمرد و گفت: برگزاری دیدارهای صمیمانه با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، افراد دارای معلولیت، بانوان سرپرست خانوار، دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران و ائمه جمعه در سراسر استان، بازدید از مراکز بهزیستی، همچنین مانور خودروهای اورژانس اجتماعی، نشست با مراکز مردم نهاد همکار با بهزیستی، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان و نشست خبری مدیر کل با اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته بهزیستی است.

این مسؤول احداث مسکن و توانمند سازی مددجویان را دو مؤلفه مهم دولت در توجه به مددجویان بهزیستی دانست و گفت: در این راستا ۸۰ واحد مسکونی و ۵۶ طرح خوداشتغالی مددجویان بهزیستی مازندران به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در این هفته برنامه‌های آگاه سازی عمومی از خدمات و عملکرد بهزیستی مازندران اجرا می‌گردد، افزود: فضاسازی محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای جامعه هدف و برپایی نمایشگاه عکس از خدمات سازمان از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

وی ادامه داد: سخنرانی رؤسای بهزیستی در سطح شهرستان‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برپایی میز خدمت در مصلی‌ها، مساجد و اماکن عمومی نیز در گرامیداشت چهل و چهارمین سال تأسیس سازمان بهزیستی در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان با اشاره به برنامه شاخص بهزیستی مازندران در این هفته، گفت: طرح تحولی گروه جهادی شهدای بهزیستی مازندران جهت ارائه خدمات به ساکنین مناطق بالادست و کم برخوردار استان با اعزام ۲۲ تیم در سراسر استان هفتاد و سومین طرح خود را اجرا می‌کند و خدمات مشاوره سلامت روان، خدمت مشاوره ژنتیک، غربالگری بینایی سنجی، غربالگری شنوایی سنجی، خدمت پذیرش وهماهنگی، غربالگری جسمی، خدمات توانمندسازی، خدمات توانپزشکی، خدمت کمیسیون پزشکی، خدمات اورژانس اجتماعی، خدمات پیشگیری و درمان اعتیاد و … را به ساکنین این مناطق ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ