المجاهدین: عملیات یافا تحولی کیفی در نبرد محور مقاومت است

اقتصاد ایران: گردان‌های المجاهدین فلسطینی حمله پهپادی ارتش یمن به قلب تل‌آویو را تمجید و آن‌ را یک تحولی کیفی در نبرد محور مقاومت با صهیونیست‌ها عنوان کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گردان‌های المجاهدین فلسطینی امروز جمعه عملیات پهپادی نیروهای مسلح یمن به قلب تل‌آویو با پهپاد "یافا" را یک عملیات قهرمانانه توصیف و از آن تمجید کرد.

گران‌های المجاهدین این عملیات را یک تحول کیفی در نبرد محور مقاومت در برابر دشمن فاشیست صهیونیستی عنوان کرد و از موضع ثابت مردم یمن، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله، نیروهای مسلح و جنبش انصارالله در حمایت از غزه تقدیر و تشکر کرد.

این جنبش فلسطینی اقدامات ارتش یمن و سایر گروه‌های محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را شرافتمندانه‌ترین مداخله نظامی برای حمایت از مظلومان و توقف بی‌عدالتی صهیونیست‌ها عنوان کرد.

گران‌های المجاهدین در پایان از همه گروه‌های مقاومت فلسطینی خواست تا پایان جنایات نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه، انواع فشارها به ویژه فشار نظامی را بر دشمن صهیونیستی و آمریکا تشدید کنند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش یمن یکی از اهداف مهم در منطقه تل‌آویو را در عملیاتی منحصر به فرد هدف قرار داده است.

در بیانیه ارتش یمن آمده است: این عملیات با پهپاد جدید به نام "یافا" انجام شد که قادر است از سامانه‌های رهگیری دشمن عبور کند به طوری‌که رادارها قادر به شناسایی آن نیست و این عملیات، اهداف خود را با موفقیت محقق کرده است.

در این بیانیه منطقه اشغالی یافا منطقه "ناامن" اعلام شده که در برد و تیررس ارتش یمن قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ