مقاومت فلسطین: پهپاد یمنی ارکان اسرائیل را به لرزه در‌آورد

اقتصاد ایران: کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که پهپاد یمنی ارکان رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورد و اقدام بابرکتی بود.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز جمعه در واکنش به عملیات پهپادی ارتش یمن به قلب تل‌آویو با صدور بیانیه‌ای این عملیات قهرمانانه و منحصر به فرد را تبریک گفتند.

در این بیانیه آمده است که حمله پهپادی نیروهای مسلح یمن به شهر یافا اقدام بابرکتی است که ضربه سختی به استکبار و رژیم صهیونیستی وارد آورد و ارکان آن را لرزاند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه تصریح کرد که این عملیات منحصر به فرد نشان داد که برای صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی ثبات و امنیتی وجود ندارد و آنچه جنایتکاران جنگی در رژیم صهیونیستی به ویژه نتانیاهو، گالانت و حامیان آن‌ها از دولت آمریکا  به مخاطبان خود می‌گویند. یک توهم و سراب است.

در این بیانیه خطاب به ارتش یمن آمده است: درود می‌فرستیم به مجاهدان قهرمان نیروهای مسلح یمن که در هر زمان و مکان ارتش، امنیت و اطلاعات رژیم صهیونیستی را تحقیر می‌کنند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین همچنین از همه نیروها و آزادی‌ خواهان امت اسلامی خواست که قهرمانان ارتش یمن را الگو قرار داده و به دشمن صهیونیستی- آمریکایی در سراسر منطقه ضربه بزنند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش یمن یکی از اهداف مهم در منطقه تل‌آویو را در عملیاتی منحصر به فرد هدف قرار داده است.

در بیانیه ارتش یمن آمده است: این عملیات با پهپاد جدید به نام "یافا" انجام شد که قادر است از سامانه‌های رهگیری دشمن عبور کند به طوری‌که رادارها قادر به شناسایی آن نیست و این عملیات، اهداف خود را با موفقیت محقق کرده است.

در این بیانیه منطقه اشغالی یافا منطقه "ناامن" اعلام شده که در برد و تیررس ارتش یمن قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ