حزب الله لبنان ۲ پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

اقتصاد ایران: مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز جمعه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

شهرک صهیونیست‌نشین "ابیریم" برای اولین بار هدف مقاومت قرار گرفت

مقاومت اسلامی لبنان با صدور اولین بیانیه‌ خود اعلام کرد، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن غیر نظامیان در شهرک‌های صفد البطیخ، مجدل سلم و شقرا، رزمندگان مقاومت اسلامی برای اولین بار شهرک‌ صهیونیست‌نشین ابیریم را با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب الله پایگاه اسرائیل را در «کفرشوبا» هدف حملات موشکی قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان در دومین بیانیه خود اعلام کرد، رزمندگان مقاومت لبنان پایگاه نظامی «رویسات العلم» را در تپه های کفرشوبای اشغالی لبنان هدف حملات موشکی سنگین که ساخت مقاومت اسلامی لبنان است، قرار دادند و در نتیجه موشک‌ها مستقیما به هدف اصابت کرده و منجر به تخریب و آتش‌سوزی پایگاه شد.

رسانه‌های اسرائیلی امروز اعلام کردند که فرماندهان ارتش این رژیم به تمامی نیروهای خود در شمال فلسطین اشغالی دستور آماده باش کامل از بیم حملات تلافی‌جویانه حزب‌الله، داده‌اند.

به گفته این رسانه‌ها، احتمال وقوع حمله گسترده موشکی طی ساعات آینده از جانب لبنان وجود دارد. این رسانه‌ها همچنین پیش‌بینی کردند که مرکز فرماندهی شمال در شهر صفد، پایگاه مرون و دیگر پایگاههای ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی هدف این حمله قرار گیرد.

ارتش اشغالگر اسرائیل روز گذشته با هدف قرار دادن ساختمانی در جنوب لبنان، موجب شهادت سه تن از رزمندگان حزب‌الله از جمله یک فرمانده میدانی شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ