واکنش حماس به عملیات پهپادی یمن در تل‌آویو

اقتصاد ایران: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که حمله پهپادی یمن به قلب تل‌آویو در واکنش به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان بی‌دفاع غزه و در راستای پشتیبانی از مقاومت فلسطین است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه در واکنش به حمله پهپادی ارتش یمن به قلب تل‌آویو با صدور بیانیه‌ای عملیات منحصر به فرد نیروهای مسلح یمن و انصارالله را که در راستای حمایت از ملت فلسطین انجام شده است، تبریک گفت.

در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی آمده است: ما عملیات نظامی جدید نیروهای مسلح یمن و برادران انصار الله در پاسخ به حملات وحشیانه علیه مردم غیرنظامی و بی‌دفاع غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین، که طی آن مرکز شهر تل آویو را با پهپاد یافا هدف قرار داد و این شهر را منطقه‌ای غیرامن ساخت و اعلامی برای آغاز مرحله جدیدی از حملات به عمق اراضی اشغالی و جبهه داخلی دشمن بود را ستوده و آن را تبریک می‌گوییم.

جنبش حماس افزود: کاری که برادران انصارالله در یمن و جبهه‌های مقاومت در لبنان و عراق انجام می‌دهند حق اصلی در برابر مقاومت و ملت فلسطین برای رویارویی با تهاجم فاشیستی رژیم صهیونیستی در منطقه و تأییدی بر وحدت ملت و سرنوشت مشترک برای نجات از سلطه استعمار صهیونیستی است.

احمد عبدالهادی، نماینده جنبش حماس در لبنان نیز در واکنش به حمله پهپادی ارتش یمن به قلب تل‌آویو  گفت که عملیات نیروهای مسلح یمن نشان دهنده تحول استراتژیکی مهم است و اشغالگران صهیونیستی را در دردسر بزرگ قرار خواهد داد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش یمن یکی از اهداف مهم در منطقه تل‌آویو را در عملیاتی منحصر به فرد هدف قرار داده است.

در بیانیه ارتش یمن آمده است: این عملیات با پهپاد جدید به نام "یافا" انجام شد که قادر است از سامانه‌های رهگیری دشمن عبور کند به طوری‌که رادارها قادر به شناسایی آن نیست و این عملیات، اهداف خود را با موفقیت محقق کرده است.

در این بیانیه منطقه اشغالی یافا منطقه "ناامن" اعلام شده که در برد و تیررس ارتش یمن قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ