حفظ منافع کشور نیازمند وحدت ملی است

اقتصاد ایران: کرمان_ امام جمعه کرمان گفت: حفظ منافع کشور نیازمند وحدت ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمان که در محل مصلای امام علی (ع) این شهر برگزار شد گفت: دوران رقابت انتخاباتی تمام شده و به دوران پس از انتخابات رسیدیم که متناسب با آنچه جمهوری اسلامی، خون شهدا و ارزش‌های اسلامی می‌طلبد با سه مسئله مواجه هستیم.

وی افزود: اولین مسئله انسجام و وحدت ملی کشور در سایه ارزش‌های دینی تحت فرمان رهبری انقلاب است که باید همدلی و هماهنگی قوای سه گانه و نهادهای مؤثر و مراکز حساس فرهنگی سیاسی کنار هم قرار گرفته و قدرت جمهوری اسلامی را روز به روز برای یاس دشمنان و امیدواری دوستان بیشتر کنند.

وی با اینکه حفظ منافع کشور نیازمند وحدت ملی است؛ تصریح کرد: کشور ما ارزشی است و محور انسجام هم ارزش‌های الهی، انسانی و انقلابی است که باید به آن توجه داشت و بر همین مبنا باید منصب‌ها را به افراد واگذار و یکدیگر را یاری کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دولت و مردم در کنار سایر قوا به حفظ ارزش‌های اسلامی بپردازند و دشمن را ناکام بگذارند گفت: وقتی ارزش‌ها حفظ شد راه نفوذ دشمن بسته و او ناامید شده و شکست می‌خورد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، با اشاره به نسل‌کشی در غزه گفت: رژیم جعلی در این جنگ طولانی و خانمان‌سوز شکست خورده، اما دنبال این است با گذشت زمان بخشی از شکست خود را جبران کند.

وی افزود: قتل عام مردم بیگناه، رژیم جعلی اسرائیل را به فروپاشی نزدیک تر و در نظر مردم دنیا منفور می‌کند.

وی با اشاره به ماجرای ترور ترامپ با اشاره به اینکه نمایش مضحک ترور نافرجام ترامپ با هدف بُرد داخلی برای آمریکایی‌ها و گرم کردن تنور انتخابات و هم بُرد خارجی برای غفلت افکار عمومی از قتل عام در غزه بود، گفت: اما آنقدر مضحک و ساختگی بود که داخل و خارج آمریکا متوجه آن شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ