ائمه جمعه محور انسجام مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی هستند

اقتصاد ایران: ورامین- رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ورامین گفت: ائمه جمعه محور انسجام مردم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر تاجیک سعیدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن تسلیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت امام سجاد (ع) اظهار کرد: یاد و خاطره امام راحل و شهدای ۸ سال دفاع مقدس شهدای مدافعین حرم، مدافع سلامت و شهدای مدافعین امنیت را گرامی داشته و سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای را از خداوند متعال خواستارم و همچنین یاد و خاطره شهید جمهور شهید رئیسی و همراهانشان را گرامی می‌دارم که چه بسا ضایعه سختی برای نظام بود.

تاجیک سعیدی در ادامه ضمن تشکر سپاس و قدردانی از خدمات ۵۰ ساله حضرت آیت اله محمودی در دوران مختلف از جمله فعالیت‌های انقلابی قبل از پیروزی انقلاب و مجاهدت‌ها و نقش به سزای ایشان در شهرستان ورامین گفت: ایشان به عنوان یکی از محورهای مهم پیروزی انقلاب هستند وتلاش‌ها و زحمات ایشان در دوران جنگ تحمیلی و در جبهه‌های حق علیه باطل بر هیچ وقت از اذهان مردم ورامین نخواهد رفت.

وی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام عزیزی به عنوان امام جمعه شهرستان ورامین افزود: ائمه جمعه همیشه در کشور محور وحدت و انسجام مردم در تمام عرصه‌های سیاسی اجتماعی و اقتصادی بوده و هستند و امروز ما با توجه به اتفاقاتی که در این چند ماه اخیر در کشور و همچنین در شهرستان ورامین در خصوص انتخابات و تغییرات صورت گرفته نیاز بیشتری به انسجام و وحدت داریم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان ورامین گفت: انقلاب ما در دنیا نظیر و نمونه ندارد و مظهر مقاومت و استقامت در برابر استکبارهای جهان به ویژه آمریکا و اسرائیل می‌باشد.

تاجیک سعیدی عنوان کرد: دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان به عنوان یک نهاد قانونی و تشکیلاتی که وظایف آن در قانون اساسی جمهوری اسامی به صراحت بیان شده است که بعضاً مورد بی لطفی دوستان داخلی و تضعیف و توهین از سوی دشمنان خارجی قرار می‌گیرد که تقاضای این حقیر بر حفظ وحدت و آرامش در بین آحاد مردم می‌باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ