فلسطین باید مساله اصلی دولت منتخب باشد

اقتصاد ایران: اراک -امام جمعه اراک گفت: فلسطین باید مساله اصلی دولت منتخب باشد، از این رو در برابر ظلم به ملت مظلوم فلسطین نباید سکوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی‌دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه دولت منتخب باید در جبهه داخلی با آمادگی بالا در زمینه‌های مختلف سیاستی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین در انتصاب وزرا، استانداران و معاونان هوشیار باشد، گفت: رژیم صهیونیستی در ۲ روز اخیر منطقه امنی که مردم مظلوم فلسطین تجمع داشتند را به خاک و خون کشید.

امام جمعه اراک تصریح کرد: باید در برابر دشمنان و در رأس آن رژیم صهیونیستی و توطئه‌های آنان بیدار و آماده بود و اجازه هیچ حرکت و قلدری داده نشود.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: با توجه به اینکه فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است و این مهم هم مورد توجه دولت منتخب است بنابراین در برابر ظلم به ملت مظلوم فلسطین نباید سکوت کرد.

وی با تاکید بر حمایت مردم غزه گفت: دولت‌های مختلف آمریکا تاکنون نه تنها دلسوز ما نبوده بلکه همیشه به دنبال تأمین منافع خود بوده اند بنابراین باید ضریب مراقبت را افزایش داد.

آیت الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: جوانان استان مرکزی در برپایی خیمه امام حسین (ع) در دهه اول مشارکت داشتند و این مشارکت باید در همه جبهه‌ها محقق شود و در جبهه عزاداری سیدالشهدا، باید قله‌های بلند فتح شود.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به موضوع آلودگی هوای اراک گفت: سالیان زیادی از آغاز عملیات اجرایی آنودسازی آلومینیوم گذشته و منطقه چپقلی و میقان درختکاری شد، اما تا به امروز تأثیری ایجاد نشده، بنابراین دستگاه‌های مرتبط باید نسبت به این مهم پاسخگو باشند.

امام جمعه اراک با تاکید بر برخورد با رفتارهای نابهنجار برخی هیأت‌های مذهبی گفت: استان مرکزی یکپارچه و یک صدا برای اقتدار و عزت اسلامی پشت سر ولایت فقیه حرکت خواهد کرد.

مردم ولایی و انقلابی اراک پس از اقامه نماز ظهر و عصر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات نسل کشی رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی تجمع کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ