نقشه دشمنان تخریب انقلاب و فاصله انداختن بین مردم و مسوولان است

اقتصاد ایران: پاکدشت- امام جمعه گفت: نقشه دشمنان تخریب انقلاب و فاصله انداختن بین مردم و مسوولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پاکدشت ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه امام حسین (ع)، شهید راه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: درک قیام امام‌حسین (ع) از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه هفته نخست مردادماه هفته نماز جمعه است افزود: در این راستا از اعضا ستاد نمازجمعه تشکر می‌کنم، در سال ۱۳۵۸ آیت الله طالقانی به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نخستین نمازجمعه را در تهران برگزار کردند.

جوکار با اشاره به برگزاری عزاداری‌های پرجمعیت و پرمعنایی شهرستان طی ایام محرم گفت: از شورای هیت های مذهبی، شورای مداحان، نیروهای گمنام امام زمان (عج)، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه، امور مساجد در راستای شکل گیری این عزاداری‌ها و امنیت مطلوب، تشکر می‌کنمف عزاداری‌هایی امسال نمایشگاهی از عشق و دلدادگی به اباعبدالله الحسین (ع) است.

امام جمعه پاکدشت با اشاره به فرا رسیدن پنجم مردادماه و مناسبت‌های سالروز برگزاری نمازجمعه و عملیات مرصاد عنوان کرد: امروز هم نیازمند عملیات مرصاد رسانه و فضای مجازی در قالب جهاد تبیین هستیم، نقشه دشمنان، نقشه تخریب انقلاب و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان است و نمازجمعه کانون وحدت و افزایش قدرت سیاسی و اجتماعی و اقتصادی در جامعه و قرارگاه مهدی یادران و مهدی باوران می‌باشد.

جوکار با دعوت از مردم برای حضور یافتن در کنگره ملی سرداران شهید شهرستان‌های استان تهران، خاطرنشان کرد: کنگره سرداران شهید شهرستان‌های استان تهران را در پیش داریم. چند ماهی است که نسیم این کنگره در استان تهران در حال وزیدن است که پنجشنبه پیش رو در حرم امام راحل برگزار می‌شود، راه شهدا تقویت کننده و معرفت بخشی به جامعه و پادزهر توطئه‌های دشمنان است. لذا از عاشقان و دوستداران شهدا دعوت می‌کنیم تا در این جلسه زیبا شرکت کنند.

امام جمعه پاکدشت با اشاره به کابینه دولت چهاردهم یادآورشد: در آستانه شکل گیری دولت چهاردهم، هستیم یکی از کارهای سنگین و مهم، گزینش یاران برای شکل گیری کابینه دولت چهاردهم است. در این برهه مجلس بزنگاه اصلی است و امیدواریم با انتخاب دقیق به مسئولانی که ادامه دهنده راه خدمت عزت مندانه و مخلصانه است رأی مثبت دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ