مردم اجازه هنجارشکنی در عزاداری ها را نخواهند داد

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه آبیک با اشاره به تلاش برخی ها برای هنجارشکنی در مراسم عزاداری امام حسین(ع) گفت: ملت با بصیرت ایران اجازه این هنجارشکنی ها و توهین به ساحت مقدس ائمه را نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آبیک با بیان اینکه حادثه کربلا دو مرحله داشت اظهار کرد: مرحله اول حرکت به سمت کربلا و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش بود و مرحله دوم که بعد از شهادت و پیام رسانی قیام کربلا که مسئولیت آن به عهده حضرت زینب (س) بود.

وی افزود: اگر این مسئولیت خوب انجام نمی‌شد قطعاً یزید جای جلاد و شهید را عوض می‌کرد؛ کاری که ما در طول تاریخ می‌بینیم و انجام می‌شود و نکته‌ای که رهبر عزیزمان نیز به آن اشاره کرده و تاکید داشته‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: امام رحمت الله علیه نیز می‌فرمودند که امام حسین علیه السلام به ما فداکاری در میدان و تبلیغ و تبیین در خارج از میدان را آموخت و چه زیبا حضرت زینب سلام الله علیها پیام کربلا را عزتمندانه و نه ذلیلانه و بسیار سریع و اثرگذار به مردم رساند و به آنها فهماند که یزید چه جنایتی را مرتکب شده است.

امام جمعه آبیک با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم عزاداری در ماه محرم عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که در همه جای دنیا ندای لبیک یا حسین به گوش می‌رسد و این در حالی است که غزه نیز صحنه کوچکی از حادثه کربلا شده است.

وی تاکید کرد: مردم در این ایام در کمال امنیت در کشور عزاداری کردند و این در حالی بود که ده‌ها گروه تروریستی می‌خواستند در بین عزاداران عملیات تروریستی انجام دهند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سپاه خنثی شدند.

حجت الاسلام روحانی در پایان با اشاره به تلاش برخی‌ها برای هنجارشکنی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) یادآور شد: ملت با بصیرت ایران اجازه این هنجارشکنی و توهین به ساحت مقدس ائمه را نخواهند داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ