دولت چهاردهم زمان رفاقت‌ها است/ مردم انتظار خدمت دارند

اقتصاد ایران: شاهرود- امام جمعه شاهرود بابیان اینکه ایام رقابت تمام و زمان رفاقت‌ها فرا رسیده است، گفت: مردم از دولت، جناح‌ها و گروه‌ها انتظار خدمت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلی مدرسه قلعه بابیان اینکه سنت، آئین و اخلاق و توسل را نباید به زواید غیر لازم آلوده کرد، ابراز داشت: عزاداری با خرافات و تقلید در امور شبه دار جایز نیست.

وی بابیان اینکه باید آئین‌های خوب را بزرگ کنیم، افزود: پاسداشت سنت‌های عزاداری با اخلاص و تعظیم باید توأم باشد و باید مراقب بود که مجالس سید الشهدا مورد تحقیر قرار نگیرد.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه دوران رقابت تمام و اکنون زمان رفاقت‌ها در دولت چهاردهم فرا رسیده است، ابراز داشت: همه کاندیدها، طرفداران و عامه مردم باید برای موفقیت رئیس جمهور منتخب دعا و هر آنچه می‌توانند انجام دهند.

امینی بابیان اینکه دولت‌های مختلف با گرایش‌های متفاوت را در این چهار دهه عمر انقلاب دیدیم، تصریح کرد: مردم توجه‌ای به گرایش‌ها ندارند و توقع رفع مشکلات و خدمت دارند.

وی بابیان اینکه در انتصابات باید مراقب بود، افزود: فردی که در ستاد انتخابات با ما چای خورد لزوماً شایسته قبول مسئولیت‌های سنگین نیست بودن در ستادها لزوماً خدمت به مردم تفسیر نمی‌شود.

خطیب جمعه شاهرود بابیان اینکه افراد شایسته و کارآمد و دل داده به مبانی دینی و انقلاب باید مد نظر دولت چهاردهم در انتصابات باشد، ابراز داشت: امیدواریم دولت پزشکیان بتواند در انتخابات یارانی که بتواند او را در خدمت رسانی به مردم همراه کند موفق باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ