حزب الله لشکر شیطان را به دلهره انداخته است

اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه پارسیان با اشاره به عملیات یمنی‌ها علیه اسرائیل گفت:حزب الله، لشکر شیطان را به دلهره انداخته و به برکت امام حسین (ع) هر روز شاهد موفقیت بیشتر گروه‌های مقاومت هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد اسماعیل‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارسیان اظهار کرد: بر اساس روایات، سوره فجر سوره امام حسین (ع) است چرا که در این سوره از عاقبت شوم ستمگران و طغیانگران سخن گفته شده و نفس مطمئنه، راضیه و مرضیه‌ای که به سوی خدا دعوت می‌شود نیز مصداق اتم و اکمل سیدالشهد علیه‌السلام است.

وی در خطبه دوم از هیأت‌های عزاداری، ذاکران، روحانیون و بانیان برگزاری مراسم باشکوه عزاداری دهه اول محرم تشکر کرد و بر لزوم آماده‌سازی شهر برای برپایی موکب‌های خدمت ر سان به زائران اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: مردم پارسیان به دلیل قرار گرفتن در مسیر کاروان‌های زائران داخلی و خارجی افتخار میزبانی حدود ۳۰۰ هزار نفر از زائران امام حسین (ع) در سال قبل را پیدا کردند.

امام جمعه شهرستان پارسیان ابراز کرد: انتظار است امسال بهتر از سال‌های قبل خدمت به زائران را آغاز کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا، با اشاره به موفقیت جدید انصارالله یمن در حمله پهپاد به قلب تل‌آویو در سحرگاه امروز، یادآور شد: حزب الله، لشکر شیطان را به دلهره انداخته و به برکت امام حسین (ع) هر روز شاهد موفقیت بیشتر گروه‌های مقاومت هستیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه شروع به کار دولت چهاردهم هستیم، خاطرنشان کرد: دولت باید شاخص اصلی انتخاب اعضای کابینه را شایسته سالاری قرار دهد و از سخنان غیر کارشناسی، مغرضانه، اختلاف‌ افکن و خلاف مصالح نظام و مردم جلوگیری کند.

امام جمعه پارسیان، محور اصلی حاکمیت مردم سالاری دینی را خدمت به مردم دانست و ابراز کرد: فلسفه وجودی حکومت دینی برقراری عدالت و خدمتگزاری به مردم به ویژه محرومان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ