شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاهی است که انقلاب به نظام بخشید

اقتصاد ایران: دهدشت_ مسوول دفتر شورای نگهبان کهگیلویه گفت: شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاهی است که انقلاب به نظام بخشیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شیروان بخشنده‌نیا، ظهر جمعه در جمع نمازگزاران دهدشت پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان، به نقل از رهبر انقلاب افزود: شورای نگهبان مطمئن‌ترین دستگاهی است که انقلاب اسلامی به نظام بخشیده است و هر جا شورای نگهبان مورد تخریب قرار بگیرد، به نظام لطمه وارد خواهد شد.

بخشنده‌نیا در تشریح وظایف شورای نگهبان، نظارت بر قانون اساسی، نظارت بر تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات را از اهم وظایف این نهاد برشمرد.

وی تصریح کرد: در جریان حادثه غیرمنتظره برای رئیس جمهور و انتخابات اضطراری، شاهد شانتاژهای تبلیغاتی امپراتوری‌های رسانه غرب بودیم که تلاش داشتند مشارکت را به حداقل برسانند و مشروعیت و مقبولیت و جمهوریت نظام را زیر سوال ببرند.

مسئول دفتر شورای نگهبان کهگیلویه گفت: آنها ادعا داشتند اگر انتخابات ریاست جمهوری با شورا هماهنگ نباشد، مشارکت بیش از ۲۰ درصد نخواهد بود، اما ملت حماسه دیگری آفریدند و این حضور آگاهانه و با بصیرت در تقویم پرافتخار کشور ماندگار شد.

بخشنده نیا ادامه داد: همه تلاش شورای نگهبان بر این بود که این امانت به دست صاحبش برسد و همه عوامل اجرایی، امنیتی و قضائی کمک کردند تا این امر محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: هر جا سخن از مردم‌سالاری دینی است، حاکمیت و اراده ملت مورد توجه قرار می‌گیرد و ستارگان این عرصه ناظران امین شورای نگهبان هستند.

بخشنده‌نیا تاکید کرد: این حضور آگاهانه و با بصیرت در تقویم پرافتخار کشور ماندگار شد و طی دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری در فاصله کمتر از چهار ماه از انتخابات نمایندگی مجلس، همه تلاش شورای نگهبان بر این بود که این امانت به دست صاحبش برسد و همه عوامل اجرایی، امنیتی برای محقق شدن این امر همکاری و کمک کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ