گرمای هوا دلیل تخلیه بار مسافران پرواز لار-تهران اعلام شد

اقتصاد ایران: شرکت هواپیمایی چابهار با اشاره به جاگذاشتن بار مسافران پرواز ۸۷۸۳ اعلام کرد:در زمان گرم بودن هوا، سایر ایرلاین‌ها مسافران را پیاده می‌کنند، اما ما بخشی از بار هواپیما را خالی کردیم.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، توضیحات هواپیمایی چابهار درباره پرواز 8783 لار-تهران به شرح زیر است؛

این روزها با توجه به گرم بودن هوا و تاثیر مستقیم گرما در وضعیت ایمنی و وزن پروازها در هنگام برخاستن، خلبانان پرواز شماره 8873 هواپیمایی چابهار پس از بررسی صورت گرفته متوجه اضافه وزن پرواز به‌دلیل گرمای بیش از حد و پیش بینی نشده شدند.

در همین راستا به‌منظور حفظ ایمنی، بار مسافرین تخلیه و وزن هواپیما جهت پرواز مناسب سازی شد. لازم به ذکر است سایر ایرلاین ها جهت کم کردن وزن پرواز، تعدادی از مسافران را پیاده می‌کنند که این امر در دستور کار هواپیمایی چابهار نیست و حفظ مشتری مداری همواره سرلوحه کاری این شرکت است.

پس از تخلیه تعدادی از بارها، بلافاصله هماهنگی‌ها جهت انتقال چمدان ها توسط سایر شرکت‌های هواپیمایی انجام و طی چند ساعت آینده بار مسافران گرامی این پرواز به آنها تحویل داده خواهد شد.

همکاران هواپیمایی چابهار در ایستگاه فرودگاه مهرآباد در محل حضور داشته و نسبت به بیان توضیحات، اخذ شماره تماس جهت تحویل بار و... اقدام کرده‌اند که اظهارات صورت گرفته مبنی بر عدم حضور مسئولان چابهار ایر تکذیب می‌شود.

همچنین در انتها ضمن عذرخواهی مجدد از مسافران محترم لازم به ذکر است که هواپیمایی چابهار همواره در راستای خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار از نظر پروازی پیشرو و پیشتاز بوده و در ایام حج که پروازهای سایر ایرلاین ها به لار و سایر شهر ها باطل شده بودند، این ایرلاین جهت رفاه حال مسافران و سهولت دسترسی به پایتخت، نسبت به برقراری چندین پرواز فوق العاده در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز و تمامی هموطنان اقدام نموده و تمام تلاش همکاران ما در هواپیمایی چابهار کسب رضایت و خدمت رسانی شایسته به مسافران گرامی است.

به گزارش تسنیم، بر اساس دستورالعمل رعایت حقوق مسافران سازمان هواپیمایی کشوری، خالی کردن بار از هواپیمای به هر دلیلی از جمله گرمای هوا بایستی به اطلاع مسافران رسانده شود. با توجه به گزارش‌های سازمان هواشناسی، شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند بلیت کمتری را بفروشند تا به این ترتیب با خالی ماندن تعدادی از صندلی‌ها، هواپیما را سبک کرده و سپس پرواز را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ