مردم جهان برای آزادی فلسطین به پاخواسته اند

اقتصاد ایران: کاشمر- امام جمعه موقت شهرستان کاشمر گفت: مردم جهان برای آزادی فلسطین به پاخواسته اند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام علی احدی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران اظهار کرد: نکته‌ای که اباعبدالله الحسین بر آن تأکید داشتند عزت مداری است، امام با عزت است و امام هیچگاه خودش را خار و ذلیل در برابرشیطان و هرکسی که حرف زور بزند نمی‌کند.
امام جمعه موقت کاشمر افزود: اهل بیت هم در دوران اسارت همین گونه بودند و انقلاب اسلامی ایران نیز بر اساس همین روش با قیام رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۴۲ شروع شد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، مردم و جبهه مقاومت عزت خود را حفظ کرده است و زیر بار ظلم نمی‌رود گفت: گرچه همیشه اسلام و انقلاب به هیچ کشوری تجاوز و زورگویی نکرده است ولی در برابر هر حمله و ظلمی پاسخ مناسبی به دشمنان داده است.
احدی عنوان کرد: اکنون مساله مهم جهان همچنان فلسطین است که رژیم غاصب اسرائیل هنوز به غارت گری و ظلم و ستم به کودکان و زنان و جنایت‌های خود ادامه می‌دهد.
امام جمعه موقت کاشمر افزود: الحمد الله نسبت به گذشته اسرائیل به خوبی تضعیف شده است به گونه‌ای بود که روزگاری کسی جرأت نمی‌کرد لوله تفنگش را به سمت آنها نشانه رود، اما امروز این قدرت پوشالی ضعف خودش را نشان داده و با تقویت جبهه مقاومت در اطراف اسرائیل از عراق، یمن، لبنان و حتی مکان‌های نامعلوم دریا و خشکی مورد حمله قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه از یمن امروز مرکز این رژیم غاصب بمب باران شد که همه آنها حیرت زده شده اند گفت: اگر مؤمنین بر شعار مبارزه با ظلم و ستم با توکل بر خدا اقدام کنند پیروزی از آنها است.
احدی عنوان کرد: مردم جهان بیدارند و در کشورهای مختلف علیه اقدامات رژیم غاصب اسرائیل اعتراض می‌کنند.
امام جمعه موقت کاشمر گفت: رژیم غاصب اسرائیل گرچه طبیعتش ظلم، ستم و انسان کشی است که ان شالله با صبر و استقامت روزی برسد این رژیم به سزای اعمال ننگینش برسد، گرچه در سال ۶۱ هجری با حادثه تلخ عاشورای حسینی می‌خواستند اسلام را از بین ببرند ولی پس از این همه سال این رویداد باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود که پیام رسانی اسرای حادثه غمبار کربلا، در مسیر کوفه و شام با صبر، استقامت، قناعت و جهاد تبیین و روشنگری عاشورا زا زنده نگه داشته است.
وی گفت: امام زین العابدین (ع) بعد از سفر ۳۶ سال زنده بودند و هر صحنه را به کربلا تبدیل و تمام زندگی شأن را در راه زنده نگه داشتن عاشورا گذاشت و امام محمد باقر (ع)، امام صادق (ع)، امام رضا (ع)، امام حسن عسکری (ع) و امام زمان (عج) هرکدام برای زنده نگه داشتن عاشورا تلاش کردند و در زمان غیبت به پیشوایی مرجع تقلید و روحانیت و امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور مردم هر سال به عظمت و شکوه این حادثه افزوده می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ