دولت از جناح بازی مخرب پرهیز کند/ همه باید به رییس جمهور کمک کنیم

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه قزوین گفت: تقویت جبهه حق در برابر جبهه باطل و پرهیز از باندبازی و جناح بازی های مخرب باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین فرهنگ مال اندوزی و ثروت اندوزی را فرهنگ فرعون و نمرود دانست و اظهار کرد: در مقابل این فرهنگ، فرهنگ ایمانی، اخوت دینی، امامت و ولایت است.

وی افزود: فرهنگ قرآن و فرهنگ انبیا فرهنگی آسمانی و وحیانی است و هرچه که در برابر این فرهنگ متعالی قرار بگیرد فرهنگ نیست بلکه نوعی توحش محسوب می‌شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: دشمن نیز عظمت این فرهنگ آسمانی را دیده و بر همین اساس نیز بر علیه آن مدام هجمه کرده و همه باید خود را برای حفظ و حراست از این فرهنگ مسؤول بدانیم.

وی با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (ع) عنوان کرد: این قیام نه برای قدرت و پست و مقام بلکه برای احیای دین در جامعه و استحکام جامعه و استقرار اسلام و عدالت بود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) عدالت طلبی بود، عنوان کرد: امام حسین (ع) تلاش کرد تا همه مظلومان از بند ستم خلاص شوند.

وی بیان کرد: در مکتب امام حسین (ع) همه جا باید برای عدالت در میدان باشیم و مدافع عدالت باشیم تا همه جا به احکام دین عمل شده و حقی از کسی تضییع نشود.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت‌ها باید بر اساس تقوا و عدالت کار انجام دهند نه شعار، اضافه کرد: تقویت جبهه حق در برابر جبهه باطل و پرهیز از باندبازی و جناح بازی‌های مخرب باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نباید در جامعه خود را محور بدانیم بلکه باید مطیع ولایت و رهبری باشیم، تصریح کرد: آن کسی که از رهبری اطاعت می‌کند بر عزت و آبرویش هر روز افزوده می‌شود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه همه باید به رئیس جمهور کمک کنیم، ادامه داد: باید کمک کنیم رئیس جمهور با انسجام بخشیدن و استفاده از نیروهای مؤمن و متعهد، کاردان و خستگی ناپذیر ادامه دولت شهید رئیسی را طی کنند.

وی با اشاره به حمله پهپادی یمن به تل آویو یادآور شد: این موضوع شکست بزرگی برای اسرائیل بود و نشان داد هیچ سد دفاعی در اسرائیل وجود ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ