افراد عدالت خواه و باورمند به مردم برای خدمت در دولت انتخاب شوند

اقتصاد ایران: کرج -امام جمعه کرج گفت: افراد کارآمد، باورمند به مردم ، عدالت خواه و استکبار ستیز برای خدمت در دولت چهاردهم انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج گفت: رایحه خوش پیروزی به مشام می‌رسد با اتفاقاتی که در منطقه وجود دارد همه شاهد سرنگونی اسرائیل و پیروزی مستضعفان خواهیم بود.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت با الگو از نهضت حسینی در پرتو مجاهدت‌های انسان‌های با ایمان در مقابل زورگویان عالم ایستاده است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به کشتار بیش از ۳۸ هزار انسان بی گناه توسط صهیونیست‌ها در غزه گفت: غزه جلوه دیگری از مظلومیت در جهان متمدن امروزی است.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: حاکمان آمریکای جنایت پیشه با برقراری احکام اسلامی در جهان مخالف و برای حذف اسلام ناب تا جایی که توان دارند با همراهی دیگران تلاش می‌کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به انتخاب اعضای دولت چهاردهم، تاکید کرد: کسانی که اهل شریعت انقلاب و نظام اسلامی هستند باید به عنوان کارگزار انتخاب شوند. کار آمدی، باور مندی به مردم، عدالت خواهی و استکبار ستیزی لازمه خدمت در دولت اسلامی است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: اگر کارگزاران گوشه چشمی به آمریکا داشته باشند، وحدت و اقتدار ملی را از دست خواهیم داد. باید بیانات رهبر معظم انقلاب نصب العین باشد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به ابعاد مختلف نهضت عاشورای حسینی پرداخت و گفت: بخشی از جلوه‌های حماسی عاشورا به بانوان اختصاص دارد که حضرت زینب کبری (س) و بانوان همراه حماسه‌های بی بدیلی خلق کردند.

وی ادامه داد: برخی از بانوان قبل از جریان عاشورا در کوفه و برخی حین حادثه کربلا و عده‌ای پس از واقعه نینوا نقش‌های اساسی داشتند و بانوان هاشمی تمام مصیبت‌ها را تحمل کردند.

امام جمعه کرج گفت: هیأت‌های مذهبی مراقب برخی جریان‌های انحرافی باشند و آئین‌های عزاداری بر اساس منویات اصیل دینی و مذهبی دنبال شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ