رفع تورم و بیکاری اولویت کار مسوولان و متولیان امر باشد

اقتصاد ایران: سنندج_امام جمعه سنندج گفت: رفع مشکلات مردم از جمله تورم و بیکاری باید اولویت کار مسوولان و متولیان امر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران مسجد جامع سنندج اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار امسال را «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام کرد بنابراین باید با تحقق این شعار برای رفع بیکاری گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه امروزه فاصله طبقاتی به دغدغه مردم تبدیل شده است، افزود: گرانی، وضعیت نامناسب معیشت مردم برای همه آزار دهنده است و مسؤولان باید برای حل این موضوع همت گمارند.

وی بیان کرد: علیرغم اینکه مسؤولان نرخ بیکاری را با روند کاهشی اعلام می‌کنند اما متأسفانه بیکاری در جامعه افزایش دارد و جوانان به دلیل نبود شغل توان ازدواج را ندارند.

ماموستا رستمی کردستان را سرشار از منابع خدادادی و ظرفیت‌های گردشگری، کشاورزی، معادن و به ویژه نیروی انسانی توانمند دانست و تصریح کرد: با این ظرفیت‌ها مردم باید دارای زندگی آرام و کمترین مشکلات اقتصادی باشند.

وی به فلسفه قیام امام حسین پرداخت و اعلام کرد: حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی از اهداف قیام امام حسین (ع) بود که در این راه جان خود را فدا کرد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: همه ما مطیع پیامبر اکرم هستیم و باید براساس دستورات پروردگار و رسول خدا قدم برداریم.

ماموستا رستمی اذعان کرد: امام حسین (ع) نوه رسول اکرم (ص) است و برای همه مردم جایگاه والایی دارد و مردم کردستان نیز ارادت ویژه‌ای به ایشان دارند.

وی خاطر نشان کرد: قلب مردم کردستان با محبت به اهل بیت عجین شده است و در کتب، روایات و احادیث اهل سنت نیز به جایگاه ارزشمند آنها اشاره شده است.

وی همچنین کشته شدن شیخ آزاد و ۲ نفر از مریدانش را در شهرستان سقز محکوم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ