مسوولان باید قدر مردم را بدانند

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه اسفرورین گفت: اطرافیان کاندیداها و ستادهای انتخابات ریاست جمهوری نیز مانند کاندیداها باید رقابت را کنار گذاشته و برای پیشرفت کشور دنبال رفاقت باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اسفرورین با بیان اینکه خدا را باید برای توفیق نوکری امام حسین (ع) در ماه مبارک شاکر باشیم، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا محرم اباعبدالله الحسین (ع) را درک کنیم.

وی افزود: محرم امسال با تلاش هیئات مذهبی و استقبال مردم با شکوه تر از گذشته بود و شاهد برپایی جلسات و دسته جات عزاداری خوب و با شکوهی در شهر بودیم.

امام جمعه اسفرورین تصریح کرد: حضور بچه‌های خردسال و نوجوان در برنامه محرم امسال و حتی تلاش برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی کار بزرگی بود که بیانگر عشق و ارادت به امام حسین (ع) است و روز به روز این ارادت بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات به نتیجه رسید و به آغاز کار دولت چهاردهم و رئیس جمهور منتخب مردم نزدیک می‌شویم، ادامه داد: یکی از مزایا و محاسن انتخابات در جمهوری اسلامی این است که سریعاً بعد از انتخابات رقابت به رفاقت تبدیل می‌شود و این را در دیدارهای کاندیداها با رئیس جمهور منتخب دیدیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه وقتی ملاک، خدمت به مردم باشد نه کسب قدرت طبیعتاً شاهد این اتفاقات خوب خواهیم بود، تاکید کرد: اطرافیان کاندیداها و ستادها نیز باید رقابت را کنار گذاشته و برای پیشرفت کشور دنبال رفاقت باشیم.

وی با بیان اینکه مردم اصل و اساس هستند و مردم سالاری دینی باعث می‌شود که فردی را خود انتخاب کنند، اضافه کرد: مردم پای کار آمدند و حالا مسؤولان باید قدر این مردم را دانسته و برای رفع محرومیت‌ها و کااهش شکاف‌های طبقاتی تلاش کنند.

امام جمعه اسفرورین عنوان کرد: آقای پزشکیان امروز رئیس جمهور کل مردم ایران است و باید به تمام اقشار جامعه توجه داشته و به دنبال اجرای عدالت باشد.

وی بیان کرد: اتحاد قوا برای خدمت رسانی به مردم نیز باید در دستور کار مدیران کشور باشد و مسؤولین قوا باید متحد به دنبال خدمت رسانی به مردم باشد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه تعامل با دنیا باید داشته باشیم اما این تعامل باید بر اساس منافع و مصالح انقلاب باشد ادامه داد: نتیجه دیپلماسی ذلت را دیده ایم اما با تلاش شهید امیرعبداللهیان عزت را با دیپلماسی برای این کشور به ارمغان آورد.

وی گفت: مردم ایران عزیز هستند و باید عزتمند باقی بمانند و باید راه شهدای خدمت استمرار داشته باشد.

امام جمعه اسفرورین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خواسته مردم اسفرورین از مسؤلین شهرستان تاکستان این است که توجه بیشتری به مردم این شهر داشته باشند، گفت: نماز جمعه و مسجد بهترین بستر برای خدمت رسانی به مردم اسفرورین است.

وی با بیان اینکه حداقل کاری که مسؤولین تاکستان می‌توانند انجام دهد این است که با حضور در جمع مردم اسفرورین درد مردم را بشنوند، یادآور شد: ادارات بخش و شهرستان تاکستان برپایی میز خدمت و تلاش برای رفع مشکلات مردم را جدی بگیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ