حل مشکلات مردم باید فصل الخطاب فعالیت‌های دولت باشد

اقتصاد ایران: بیله سوار - امام جمعه موقت شهرستان بیله سوار گفت: افتخار هر دولتی خدمت به مردم است و حل مشکلات مردمی باید سرلوحه کار هر دولتی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله سوار اظهار کرد: با حضور اکثریت مردم شاهد انتخاباتی پرشور و امن و سالم و با مشارکت گسترده مردمی بودیم که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم بزرگترین قدرت نظام اسلامی است و باید فضای رقابتی انتخابات بعد از انتخابات تبدیل به فضای رفاقتی و اتحاد شود تا به حل مشکلات مردم به دور از تفکر جناحی باشد.

امام جمعه موقت بیله سوار تصریح کرد: به مناسبت اغاز کار دولت چهاردهم اشاره به این مطلب داشته باشیم که افتخار هر دولتی خدمت به مردم است و حل مشکلات مردمی باید سرلوحه کار هر دولتی باشد.

فاضلی نیا با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌ها و توفیقات دولت‌های قبل و تعامل با همسایگان سرلوحه دولت چهاردهم باشد، گفت: رئیس جمهور منتخب و اعضای کابینه باید بتواند میراث دار شهید جمهور در کشور باشد.

وی افزود: دولت‌ها باید به برنامه‌های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اهتمام جدی داشته باشند و با اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی معظم له ظرفیت پیشرفت و آبادانی را فراهم آورند.

امام جمعه بیله سوار گفت: در ماه محرم ابی عبدالله که ماه مظلومیت و تقابل جبهه حق علیه باطل هست در دنیای امروز شاهد ظلم و جنایت یزیدیان اسرائیلی هستیم که مانند قاتلان واقعه عاشورا به کودک کشی و ظلم و جنایت می‌پردازند و باید دنیا بداند که ظلم پایدار نیست و آه و خون مردم غزه روزی نابودی اسرائیل جنایتکار را به ارمغان خواهد آورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ