مسئول دفتر شورای نگهبان در ورامین خواستار حفظ وحدت شد

اقتصاد ایران: ورامین- رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ورامین از امام جمعه، ائمه جماعت، فرماندار و آحاد مردم تقاضا کرد، اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و با حفظ وحدت موجب پیشرفت این شهرستان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر تاجیک سعیدی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین ضمن تقدیر از خدمات ۵۰ ساله حضرت آیت اله محمودی در دوران مختلف از جمله فعالیت‌های انقلابی قبل از پیروزی انقلاب و مجاهدت‌ها و نقش به سزای وی در ورامین گفت: ورامین یکی از محورهای مهم پیروزی انقلاب بود.

وی اضافه کرد: تلاش‌ها و زحمات آیت الله محمودی در دوران جنگ تحمیلی و در جبهه‌های حق علیه باطل هیچ وقت از اذهان مردم ورامین نخواهد رفت، بنده از افتخارات خود می دانم که از دوران کودکی در بیت ایشان و مرید و شاگرد ایشان بوده و هستم و در تمام دوران زندگی از جمله تحصیلات حوزوی، درس‌های اخلاق و دوران مسئولیت‌های مختلفم از منویات حضرت آیت اله محمودی فیض برده و خواهم برد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ورامین سپس به حجت الاسلام عزیزی امام جمعه ورامین نیز خیرمقدم برای تصدی این کسوت گفته و اضافه کرد: ائمه جمعه همیشه محور وحدت و انسجام مردم در تمام عرصه‌های سیاسی اجتماعی و اقتصادی در کشور بوده و هستند و امروز ما با توجه به اتفاقاتی که در این چند ماه اخیر در کشور و همچنین در ورامین در خصوص انتخابات و تغییرات صورت گرفته نیاز بیشتری به انسجام و وحدت داریم.

وی از امام جمعه ورامین، ائمه جماعت، فرماندار و آحاد مردم این شهرستان تقاضا کرد، ضمن حفظ حریم و حرمت‌ها، اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و در کنار هم با حفظ انسجام و وحدت بیشتر در پی پیشرفت و ارتقا ورامین باشند و اضافه کرد: انقلاب ما در دنیا نظیر و نمونه ندارد و مظهر مقاومت و استقامت در برابر استکبارهای جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل است و به یک نهاد و محور و نه بلکه به (یک تفکر جدید بدون آمریکا) در دنیا مبدل شده است.

تاجیک سعیدی ادامه داد: این امر میسر نیست مگر با محوریت و درایت و رهبری امام و رهبری این کشتی عظیم امام خامنه ای که در طوفان‌ها وگرداب های جهانی با درایت خود موجبات عبور از تمامی پیچ‌ها و گردنه‌های صعب‌العبور را فراهم کرده و اکنون انقلاب اسلامی در نزدیکی قله است.

وی گفت: انشاالله پرچم این انقلاب با دستان معظم له به دست مبارک امام زمان (عج) خواهد رسید.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ورامین با بیان اینکه در مردم سالاری دینی با مشارکت مردم، سرنوشت کشور به دست خود مردم تعیین و مشخص می‌شود، گفت: شورای نگهبان به عنوان یک نهاد رهبری و بالا دستی در خصوص مصوبات مجلس شورای اسلامی از حیث شرع و قانون اساسی و همچنین در انتخابات‌های مختلف در زمینه تأیید صلاحیت‌ها و هم در برگزاری و تأیید روند انتخابات با تمام اقتدار و اصل بی طرفی و با حفظ و صیانت از آرا به دور از هر گونه نگاه و فشارهای سیاسی و حزبی، نقش بسزا و مهمی در بالا بردن مشارکت عمومی مردم داشته است.

وی افزود: البته در تمام حکومت‌های دنیا نهاد نظارتی در خصوص تأیید صلاحیت‌ها و اجرای انتخابات‌ها وجود دارد.

تاجیک سعیدی گفت: دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان به عنوان یک نهاد قانونی و تشکیلاتی که وظایف آن در قانون اساسی جمهوری اسامی به صراحت بیان شده است، بعضاً مورد بی لطفی دوستان داخلی و تضعیف و توهین از سوی دشمنان خارجی قرار می‌گیرد که تقاضای این حقیر بر حفظ وحدت و آرامش در بین آحاد مردم است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ