تصحیح اوراق امتحانی نهایی با مشارکت معلمان

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تصحیح اوراق امتحانات نهایی با تلاش مضاعف معلمان سرعت بیشتری گرفته و در این زمینه باید پیشقدم شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری شامگاه پنجشنبه در نشست مدیران آموزش و پرورش در اردبیل، اظهار کرد: مدیران مدارس عوامل مؤثر و پیشتاز در نظام آموزش و پرورش هستند و انتظار می‌رود در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های آموزشی و پرورشی مجموعه استانی را کمک کنند.

وی به حجم بالای اوراق امتحانات نهایی اصلاح نشده در یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود دبیران رشته‌های مختلف در تصحیح اوراق امتحانی پیشقدم شده و هر چه سریع‌تر نتایج امتحانات نهایی خردادماه اعلام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: آبروی آموزش و پرورش در دست مدیران مدارس است و ضرورت دارد در روزهای آینده تکلیف اصلاح اوراق باقیمانده مشخص و در این زمینه از معلمان دعوت به همکاری بیشتر شود.

صفری افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان، ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان، کلاس‌بندی و صدور ابلاغ معلمان از جمله وظایف مدیران مدارس است که انتظار می‌رود تا آخر مردادماه همه این کارها به شکل درست و صحیح انجام شده تا ما در شهریورماه شاهد برگزاری کلاس‌های آموزشی برای معلمان و آغاز سال تحصیلی در مهرماه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران باید تمامی عوامل اجرایی مدرسه را در روزهای تعیین شده در مدارس دعوت به همکاری کرده و به صورت مستمر در مدارس بر فرآیند ثبت‌نام و آمادگی برای شروع سال تحصیلی اقدامات مؤثر و هماهنگی را انجام دهند.

صفری اضافه کرد: با توجه به ضرورت اعلام نتایج آزمون نهایی خردادماه در سریع‌ترین زمان و آمادگی برای برگزاری امتحانات نهایی نیمه مردادماه تلاش مؤثر بر این است تا سهمیه تصحیح اوراق برای دبیران در نظر گرفته شده و در این برنامه‌ریزی حرکت درست و شایسته‌ای انجام شود.

وی به فرآیند بررسی و تطبیق مدارک قبول‌شدگان آزمون استخدامی نیز اشاره کرد و ادامه داد: تطبیق مدارک داوطلبان آزمون ماده ۲۸ مورد توجه است و در کنار آن انتظار می‌رود کیفی‌بخشی دوره‌های برگزار شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

صفری بیان کرد: در این مرحله مدارک و مستندات بیش از یک‌هزار و ۲۵۵ نفر از داوطلبان قبولی مرحله اول در رشته‌های تربیت بدنی، مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی بررسی و به معاینات پزشکی معرفی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: در مرحله نهایی ۴۷۷ نفر از این داوطلبان پذیرفته و در مدارس مشغول به خدمت خواهند شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ