لزوم نگاه فراجناحی رئیس‌جمهور در تعیین اعضای کابینه

اقتصاد ایران: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: قطعاً رئیس‌جمهور باید در انتخاب اعضای کابینه خود به تخصص، تعهد و تلاش آن فرد برای رفع مشکلات مردم توجه کند و نباید به جناح و حزب آن فرد توجه شود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره الزاماتی که باید در معرفی اعضای کابینه چهاردهم به مجلس رعایت شود، اظهار کرد: تاکید بنده بر این است که باید افراد معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و پاکدست به عنوان اعضای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور افرادی را برای دولت خود انتخاب کند که حاضر باشند وقت خود را به صورت تمام و کمال صرف کار و خدمت به مردم کنند. باید گزینه‌های پیشنهادی کابینه توانمندی و تخصص لازم را در حوزه کاری خود داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم نگاه فراجناحی رئیس‌جمهور در تعیین اعضای کابینه، گفت: قطعاً رئیس‌جمهور باید در انتخاب اعضای کابینه خود به تخصص، تعهد و تلاش آن فرد برای رفع مشکلات مردم توجه کند و نباید به جناح و حزب آن فرد توجه شود.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: مسئله مهم آن است افرادی که به عنوان اعضای کابینه دولت چهاردهم به مجلس معرفی می‌شوند، باید به مبانی انقلاب اسلامی اعتقاد و التزام عملی داشته باشند که در این صورت هیچ اهمیتی ندارد که آن فرد به چه جناح و حزب سیاسی وابسته باشد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس‌جمهور نباید افراد را با نگاه به حزب و جناح آنان به عنوان اعضای کابینه انتخاب کند و باید به توانمندی‌ها، سوابق و تخصص آن افراد توجه شود.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید در انتخاب اعضای کابینه از نظرات مشورتی کارشناسان و متخصصان بهره بگیرد، گفت: اگر افراد متخصص، متعهد و کاربلد برای کابینه چهاردهم معرفی شوند، می‌توانند بدنه عظیم دولت را به فعالیت وادارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ