۲۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان شاهین دژ آسفالت شد

اقتصاد ایران: ارومیه -مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اتمام آسفالت ۲۲ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان شاهین دژ ه بعنوان بخشی از مصوبات سفر شهرستانی استاندار به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج دست نشان عصر پنجشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی به شهرستان شاهین دژ با اشاره به اینکه ۸ مصوبه از مجموع مصوبات سفر به این شهرستان، مربوط به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بود، افزود: از این تعداد، ۵ مصوبه مربوط به راه روستایی، ۲ مصوبه مربوط به نگهداری راه‌ها و ۱ مصوبه نیز مربوط به ایمنی راه‌ها و حریم بود که ۲ پروژه راه روستایی «قزل قبه» به طول ۳ کیلومتر و پروژه بهسازی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز شهرستان به اتمام رسیده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر اتمام آسفالت ۲۲ کیلومتر راه روستایی شهرستان شاهین دژ، در صورت تأمین اعتبار، عملیات آسفالت ۲۲ کیلومتر راه روستایی باقی مانده با بهره مندی خانوار ۵ روستای دیگر تا پایان فصل کاری جاری به اتمام خواهد رسید.

دست نشان به دیگر پروژه‌های در حال انجام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در شهرستان شاهین دژ نیز اشاره کرد و گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت «شاهین دژ-قره تپه» و محور «قبانکندی-نجار -چوبلجه» درمجموع به طول ۱۲ کیلومتر در حال انجام است که تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با تاکید به اینکه طول راه‌های شهرستان شاهین دژ ۵۳۷ کیلومتر با حدود ۱۳۶ روستا و ۱۱ هزار و ۳۸ خانوار اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۸ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان با جمعیت ۱۱ هزار و ۱۱۸ خانوار از راه آسفالت برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ روستای آنتنی به طول حدوداً ۳۰ کیلومتر نیز در شهرستان شاهین دژ وجود دارد، تصریح کرد: درصد برخورداری شهرستان شاهین دژ از راه روستایی آسفالته از نظر خانوار برخوردار ۸۲ درصد و از نظر تعداد روستا ۶۲ درصد بوده که با توجه به میانگین استانی که ۷۷.۳۶ درصد است در رتبه هفدهم استان قرار دارد.

دست نشان با اشاره به اینکه قیر مورد نیاز کلیه پروژه‌ها تأمین شده است، یادآور شد: در حال حاضر از مجموع ۵۳۷ کیلومتر راه‌های شهرستان شاهین دژ، ۲۲۰ کیلومتر راه آسفالته، ۱۱۹ کیلومتر راه شوسه و ۱۹۷ کیلومتر راه خاکی است که در صورت تأمین اعتبار و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام می‌توان وضعیت راه‌های این شهرستان را بهبود داد و به میانگین استانی رساند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ