سفرهای شهرستانی آذربایجان غربی بهبود شاخص ها را موجب شد

اقتصاد ایران: ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: با وجود تمامی موانع و مشکلات، در قالب سفرهای شهرستانی پروژه های خوبی با اهتمام دستگاه های مختلف افتتاح یا آماده بهره برداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر به شهرستان شاهین دژ ضمن گرامیداشت یاد شهدای استان و شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی، افزود: با همراهی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف، می‌توان در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان شاهین دژ گام‌های مؤثری برداشت.

وی همچنین با تاکید بر اتمام پروژه‌هایی که به مردم وعده داده شده، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب در دولت سیزدهم، حضور میدانی مدیران در شهرستان‌ها و شناخت نیازهای مناطق مختلف استان بر اساس اولویت‌ها و ارزیابی‌های انجام شده است و در سفرهای استانی نمود این بازدیدهای میدانی را شاهد هستیم.

استاندار آذربایجان غربی به حضور میدانی در ۲۰ شهرستان، ۴۵ بخش، ۴۸ شهر و بیش از ۴۰۰ روستا در سه سال گذشته نیز اشاره کرده و افزود: وضعیت مناطق مختلف استان با الگوی توسعه محور بررسی شده و برکات سفرهای شهرستانی در راستای رفع نابرابری‌ها و توسعه متوازن شاخص‌ها مشهود است.

نقشه راه توسعه آذربایجان غربی در دولت سیزدهم در استان تهیه و اجرایی شد

معتمدیان همچنین با بیان اینکه نقشه راه توسعه آذربایجان غربی در دولت سیزدهم در استان تهیه و اجرایی شد، اضافه کرد: نیازهای شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف شناسایی شده و گام‌های بزرگی در راستای توسعه متوازن و بهبود شاخص‌ها در رسیدن به میانگین استانی و کشوری برداشته شد.

وی در ادامه با تاکید بر جبران عقب افتادگی‌ها و نابرابری‌ها در مناطق مختلف استان، افزود: در دولت سیزدهم در مسیر محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه چون معدن، کشاورزی، مرزها و … و تأمین اعتبارات استانی و ملی، حرکت کردیم.

استاندار آذربایجان غربی به برخورداری شهرستان شاهین دژ از ظرفیت‌هایی چون معدن، کشاورزی و شیلات نیز اشاره کرده و یادآور شد: با سرمایه گذاری‌های ملی، مسیر بهره مندی از پتانسیل‌هایی چون معدن و تبدیل منابع به ثروت در شهرستان‌ها، هموار شد.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه اشتغال و درآمدزایی با زمینه سازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی ممکن خواهد شد، افزود: تلاش شد در سه سال گذشته سرمایه‌های بخش خصوصی به سمت رونق تولید و تأمین مطالبات و منافع مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سوق داده شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه بر مبنای ظرفیت‌های منطقه‌ای هر شهرستان، تصریح کرد: تسهیلات و زیرساخت‌ها در آذربایجان غربی برای سرمایه گذار فراهم شده تا شرایط برای مولدسازی و رونق اشتغال در استان ایجاد شود.

اکثر روستاهای استان به برکت انقلاب اسلامی از امکانات زیرساختی در حوزه‌های مختلف بهره مند هستند

استاندار آذربایجان غربی به ضرورت فرآوری محصولات کشاورزی و معدنی برای ارزش افزوده و درآمد بیشتر مردم نیز اشاره کرد و افزود: مسیر برای سرمایه گذار در حوزه فرآوری محصولات مختلف فراهم شده و باید موانع پیش روی سرمایه گذاران با ارائه خدمات بی منت، رفع شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه اکثر روستاهای استان به برکت انقلاب اسلامی از امکانات زیرساختی در حوزه‌های مختلف بهره مند هستند، اظهار داشت: با رفع نیازها و اشتغالزایی در مناطق روستایی، شرایط برای مهاجرت معکوس از روستاها و کاهش حاشیه نشینی در شهرها فراهم می‌شود.

وی یاد آور شد: خدمت در نظام اسلامی توفیق الهی است و مسئولان استان تا آخرین روز کاری خود کار و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانند و برای حل مشکلات مردم تلاش خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ