سرانه پرستار در شاهین‌دژ بیشتر از میانگین آذربایجان‌غربی است

اقتصاد ایران: ارومیه - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: سرانه پرستار در شاهین‌دژ ۱.۴۶ نفر به ازای هر تخت بیمارستانی و بیشتر از میانگین استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر امین ولی‌زاد عصر پنجشنبه در جلسه بررسی مصوبات بیست و دومین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی به شاهین دژ اظهار کرد: هم اکنون ۱۴۶ تخت بیمارستانی فعال در این شهرستان وجود دارد و پرستار کافی برای این تخت‌ها بکارگیری شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱٨ پایگاه سلامت شهری و روستایی و ۴۷ خانه بهداشت روستایی به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ۲ پایگاه شهری و جاده‌ای فوریت‌های پزشکی در شاهین دژ فعالیت دارند و ایجاد یک پایگاه شهری دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص طرح‌های در دست احداث حوزه بهداشت و درمان شاهین دژ اظهار کرد: در حال حاضر مجتمع سلامت کشاورز با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت ٨۵۰ مترمربع در دست ساخت است.

ولی زاد افزود: مجتمع سلامت محمودآباد نیز با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت ۵۵۰ مترمربع در دست ساخت است.

وی اضافه کرد: بیمارستان شاهین دژ با امکانات لازم تجهیز شده است اما راه اندازی یک دستگاه ام. آر. ای برای شهرستان‌های تکاب و شاهین دژ لازم است.

استاندار آذربایجان غربی در دومین سفر خود به شهر شاهین دژ ضمن بازدید از شهرک صنعتی، روند ساخت مدارس، سالن ورزشی و سایت نهضت مسکن ملی را بررسی خواهد کرد.

همچنین جلسه جمع بندی روند اجرایی طرح‌های دور اول سفر در قالب جلسه شورای برنامه ریزی با محوریت این شهرستان در بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در بیست و دومین سفر استانی مدیران آذربایجان‌غربی به شاهین‌دژ در بهمن ۱۴۰۱، در مجموع ۱۰۲ مصوبه شامل ٨۹ مصوبه عمرانی و ۱۳ مصوبه اقتصادی تصویب شد که عمده مصوبات در بخش عمرانی شامل توسعه زیرساخت‌ها، راه‌های اصلی و روستایی و طرح‌های آموزشی، درمانی و بهداشتی بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ