رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان نهاوند ضروری است

اقتصاد ایران: همدان-نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در رفع کمبودها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ضروری است و عزم جدی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نثاری ظهر پنجشنبه در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و مدیران حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با اشاره به بازدید میدانی با حضور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان از مراکز درمانی شهرستان نهاوند افزود: برغم اقدامات مثبتی که در راستای توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی شهرستان برداشته شده هنوز مشکلات و کمبودهای فراوانی وجود دارد.

وی اظهار داشت: بازگو نکردن کمبودها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان باعث می‌شود نقاط قوت هم به خوبی دیده نشود، ما به دنبال ایفای حقوق مردم هستیم.

نثاری با بیان اینکه سطح تعهدات پزشکان در خدمات رسانی به بیماران باید توسعه پیدا کند، افزود: ارائه خدمات جاری هست ولی راضی کننده نیست و مردم از کمبود امکانات رنج می‌برند.

نماینده نهاوند در ادامه بیان کرد: در بخش‌های مختلف بیمارستان و مراکز درمانی با کمبود پزشک و کادر درمان مواجه هستیم که مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی باید پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دهند، تأمین پزشک عمومی، چشم پزشک، دندانپزشک، پزشک متخصص، زنان و زایمان، بیهوشی، جراح عمومی، پرستار و نیروی خدماتی در بیمارستان این شهرستان و همچنین درخواست رسیدگی به رفع کمبود برخی داروهای خاص و شیرخشک از مواردی است که باید دنبال شود.

وی افزایش رشته‌های دانشگاهی در دانشکده پیرا پزشکی این شهرستان و موضوع خوابگاه را از دیگر مطالباتی دانست که نیازمند توجه ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ