لزوم افزایش ظرفیت پزشک عمومی و متخصص در نهاوند

اقتصاد ایران: همدان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بر لزوم افزایش ظرفیت پزشکان عمومی و متخصص در شهرستان نهاوند تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی مجذوبی ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان ارشد شهرستان نهاوند و بازدید از مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهر ستان نهاوند بیان داشت: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین خدمات را در راستای رضایتمندی مردم ارائه نمائیم.

وی اظهار داشت: اعتبارات و تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان که بعضاً برخی از آنها آرزوی بعضی دولت‌ها بود، در دولت سیزدهم محقق شد.

مجذوبی تبدیل بیمارستان آیت الله علیمرادیان به بیمارستان آموزشی، پژوهشی را یکی از اهداف حوزه سلامت استان عنوان و خاطرنشان کرد: این تبدیل علاوه بر مزایای اقتصادی امکان توسعه بیمارستان را فراهم آورده و کیفیت در حوزه درمان را ارتقا می‌دهد.

وی اظهار داشت: به طور کلی امکانات و شرایط خوبی در بیمارستان آیت الله علیمرادیان مهیا است و امیدواریم به سرعت بتوانیم فرایند تبدیل به یک مرکز درمانی آموزشی را طی کرده و جنبه‌های مثبت آموزشی بیمارستان و نقاط قابل ارتقا را تقویت و نواقص و نقطه ضعف‌ها را اصلاح کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با هدف تعیین وضعیت امکانات آموزشی، رفاهی، تجهیزاتی و زیرساخت‌های مورد نیاز یک مرکز آموزشی، هفته آینده همکاران تیم ارزیابی اعتباربخشی درونی دانشگاه، از بیمارستان آیت اله علیمرادیان بازدید و در جلسه‌ای وضعیت فعلی مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به لزوم افزایش ظرفیت پزشکان عمومی و متخصص در شهرستان اظهار کرد: در زمینه تخت بیمارستانی هیچ گونه کمبودی در شهرستان نداریم ولی لازم است با دیدگاهی نو، از حضور پزشکان در مناطق محروم حمایت شود زیرا یکی از وظایف ما این است که خدمات مطلوب و جامعی را در مناطق محروم ارائه دهیم تا عدالت سلامت و درمان در تمام مناطق استان همدان برقرار شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ