بازداشت ۱۷ نفر در اجرای طرح امنیت محله‌محور ملایر

اقتصاد ایران: همدان-فرمانده انتظامی ملایر از بازداشت ۱۷ نفر در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط کلانتری ۱۴ ازندریان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد ساکی اظهار کرد: در اجرای این طرح، مأموران سه نفر متهم به کلاهبرداری و ۱۴ نفر متهم جلبی دیگر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، هر ۱۷ نفر متهم را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: مأموران سه دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت را به علت ایجاد حرکت‌های مخاطره‌آمیز توسط راکبان، رانندگی مخاطره‌آمیز، استفاده نکردن از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه دودی و دیگر مزاحمت‌ها، توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

ساکی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، اظهار کرد: طرح‌های امنیت محله‌محور از اولویت‌های این فرماندهی است که به‌صورت مستمر در محلات هدف اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از بازداشت دو سارق و کشف اموال مسروقه در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم‌خیز توسط مأموران کلانتری ۱۳ و با مشارکت معتمدان محل در حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، مأموران دو سارق سیم و کابل و اماکن دولتی را دستگیر و از سارقان، کابل برق فشار قوی کشف کردند، اظهار کرد: مأموران در پی اطلاع از فعالیت غیرمجاز فردی در زمینه استخراج رمز ارز، با هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر سه دستگاه رمز ارز را کشف کردند. همچنین پنج نفر معتاد متجاهر نیز در این طرح دستگیر و برای بازپروری به کمپ‌های ترک اعتیاد فرستاده شدند. همه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ