عصر ناوهای هواپیمابر آمریکا به سر رسیده است/ توسعه عملیات دریایی

اقتصاد ایران: رهبر انصار الله یمن با اشاره به تاثیرات جدی عملیات یمنی‌ها در دریای سرخ به تیتر یک رسانه آمریکایی اشاره کرد که نوشته بود دوران ناوهای هواپیمابر به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المسیرة، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جریان انصارالله یمن در سخنانی ضمن بیان فضیلت جهاد در راه خدا ضد کافران و مستکبران، تاکید کرد که کافران با تجاوزها و شیطان پرستی خود بزرگترین خطر برای جامعه انسانی را شکل می‌دهند.

وی با اشاره به مفهوم قرآنی منافقان، تاکید کرد که متاسفانه در عرصه اسلامی مفهوم واقعی از منافقان تشریح نشده است، نقش تخریبی منافق شامل خدمت به جبهه کفر و فتنه‌افکنی در عرصه داخلی است و توجه مردم را از اولویت‌های واقعی منحرف می‌کند. آنها تلاش دارند امت اسلام را به سمت دشمنان بکشانند و در راستای اجرای توطئه‌ها و برنامه‌های آنها قدم برمی‌دارند.

الحوثی ابراز داشت که دشمن صهیونیستی در راس جبهه کفر قرار دارد و یهودیان صهیونیست‌ها پرچم طاغوت در دوره کنونی را برافراشته‌اند. برخی کشورهای عربی خود را به عنوان بسترهای عربی مطرح کرده اند و برخی از کشورهای بزرگ و تاثیرگذار در مسیر حمایت از دشمن و تجهیز آن به کالاهای مختلف در این جنگ قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به اینکه مناسبات برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر افزایش پیدا کرده و آنها به پشتیبانی از این رژیم می‌پردازند، تاکید کرد که این اتفاق در شرایطی دنبال می‌شود که ملت فلسطین از گرسنگی می‌میرند. کشورهای مجاور فلسطین پول و امکانات بسیار زیادی دارند، اما غذا و کالاهای خود را به جای کمک کردن به ملت فلسطین به دشمن صهیونیستی می‌دهند، این یک خیانت و نفاق بزرگ است.

رهبر انصار الله یمن با اشاره به حادثه المواصی تاکید کرد که وحشی‌گری رژیم صهیونیستی به حالتی روانی برای آن تبدیل شده و چیزی که در این میان بسیار عجیب است، رکود و جمود عرب‌ها و مسلمانان نسبت به کشتار و نسل کشی در غزه است و هیچ تحرک عربی و اسلامی جدی در این زمینه انجام نمی‌شود.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد که تجاوز به مسجد الاقصی همچنان ادامه دارد و آمریکا شریک اصلی دشمن صهیونیستی در تمامی جنایت‌های خود است. البته دشمن صهیونیستی دچار غافلگیری‌های بزرگی شده و دیده که مقاومت قدرت مبارزاتی و ترمیم نیروهای خود را دارد و می تواند عناصر انسانی بیشتری را به خدمت بگیرد.

وی با اشاره به شکست آشکار رژیم صهیونیستی در این جنگ تصریح کرد که آنها تلاش می‌کنند رهبران فلسطین را هدف قرار دهند که این تلاش آنها نیز شکست خورده است. البته آنها از این اقدام به عنوان پوششی برای هدف قرار دادن جمعی ملت فلسطین استفاده می‌کنند.

رهبر انصار الله، حزب الله لبنان را جبهه‌ای بزرگ و تاثیرگذار و موثر ضد دشمن صهیونیستی خواند و تاکید کرد که تل‌آویو اذعان کرده که در یک باتلاق تاریخی گرفتار شده و شدیدترین شکست‌ها را در شمال فلسطین دریافت کرده است.

وی ادامه داد که جبهه عراق نیز این هفته با پهپادهای خود بندر اشغالی حیفا و اهدافی در ام الرشراش را هدف قرار داده است که این البته عملیاتی مشترک بین ارتش یمن و مقاومت اسلامی عراق بود.

بدر الدین الحوثی تصریح کرد که در جبهه یمن نیز طی هفته گذشته ۲۵ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد و قایق جنگی شلیک شده است و مجموع کشتی‌های هدف قرار گرفته آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی به ۱۷۰ کشتی رسیده است. حرکت کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ تقریبا به صفر رسیده و موارد اندک نیز مورد هدف قرار می‌گیرند. تعداد کشتی‌های مرتبط با آمریکا و انگلیس نیز بسیار کاهش پیدا کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده سطح چالش‌ها و تاثیرگذاری این جبهه به اقیانوس هند و دریای مدیترانه کشیده شود. البته جبهه رسانه‌ای باید واقعیت‌های مهمی که دشمنان در تاثیرگذاری این عملیات بر اقتصاد رژیم صهیونیستی اذعان کرده را بازتاب دهند. تا جایی که دشمن صهیونیستی اعلام کرده، بندر ایلات به عنوان یکی از منابع مهم درآمد اقتصادی رژیم صهیونیستی دچار ورشکستگی شده است که این اتفاق در نتیجه محاصره دریایی یمنی‌ها صورت گرفته است.

عبدالملک الحوثی با اشاره به تاثیرگذاری مقاومت غزه و جبهه‌های پشتیبان ابراز داشت که تاکنون ۴۶ هزار شرکت و کارگاه اسرائیلی بسته شده اند و از دیگر نشانه‌های تاثیرگذاری این جنگ این است که یک روزنامه آمریکایی تیتر خود را به این موضوع اختصاص داده که دوران ناوهای هواپیمابر به پایان رسیده است و این ناوها دیگر هیبت و نفوذ گذشته خود را ندارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ