آیا نسل جدید یخچال فریزرهای دوقلو پاکشوما ارزش خرید دارد؟

اقتصاد ایران: سری جدید یخچال فریزرهای دوقلو پاکشوما به بازار عرضه شده و مشتریان می توانند برای خرید به برندشاپ‌های این شرکت در سراسر کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی پاکشوما به آدرس (pakshoma.com) مراجعه کنند.

- اخبار بازار -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، تجهیز نسل جدید یخچال فریزرهای دوقلو پاکشوما به امکانات مدرن و پیشرفته نسل جدید یخچال فریزرهای دوقلو پاکشوما با طراحی شیک و امکانات به روز مانند قابلیت اتصال به وای فای، بدنه مقاوم در برابر اثر انگشت، سیستم انجماد سریع و ... معرفی و روانه بازار شدند.

پاکشوما یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در کشور است که به تازگی از عرضه سری جدید یخچال فریزرهای دوقلو خود در مدل و رنگ بندی متنوع خبر داده است. طراحی به روز و امکانات پیشرفته مهمترین مولفه این سری تازه وارد بوده و به لطف ظرفیت 900 لیتری می تواند برای خانواده هایی با جمعیت متوسط تا بالا ایده آل باشد.

براساس اعلام پاکشوما، با خرید هر یک از مدل های دوقلو این شرکت می توانید از 5 سال ضمانت کمپرسور و 24 ماه گارانتی پاک سرویس بهره ببرید. تمامی یخچال فریزرهای دوقلو پاکشوما از عنوان  RTRA-RTFA900 استفاده می کنند و قرار گرفتن عبارت هایی مانند (E2) یا (N3) در کنار نام آن ها به معنای تغییر در رنگ، نوع بدنه و ... است. مدل های این شرکت با ظرفیت 900 لیتر به فروش می رسند و  به امکاناتی مانند دستگیره اهرمی، محفظه نگهداری میوه و سبزیجات، مصرف بهینه انرژی، حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی، سیستم کنترل گردش هوای سرد هوشمند و ... مجهز شده اند.

 

*درزگیر آنتی باکتریال: یخچال فریزر به ویژه درب ها فضای خوبی برای رشد باکتری ها و عوامل بیماری زا است اما پاکشوما برای این مشکل نیز چاره ای اندیشیده و در مدل های دو قلو خود، از درزگیر آنتی باکتریال بهره  برده تا ضمن حفظ دما در محفظه، مانع از ورود باکتری ها نیز شود.

*بدنه مقاوم در برابر اثر انگشت: مدل های دوقلو جدید پاکشوما دارای بدنه مقاوم در برابر لکه هستند و به همین دلیل نیاز نیست دائم از دستمال برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

*سیستم انجماد سریع: در سیستم انجماد معمولی روند یخ زدایی معمولا طی 24 ساعت یا کمتر انجام و بلورهای یخی بزرگ ایجاد می شود، این فرآیند می تواند به بافت مواد غذایی آسیب بزند اما در سیستم انجماد سریع، سرما با سرعت مناسب از میان مواد غذایی عبور کرده و بلورهای ریز یخ ایجاد می شود. در نتیجه شکل مواد غذایی تغییر نکرده و تازه تر می ماند.

*یخساز اتوماتیک و قابلیت اتصال به آب شهری: در این سیستم نیازی به پر کردن آب نیست و به کمک پمپ تعبیه شده، آب شهری را مکش می کند. دسترسی راحت و بهداشتی به یخ و آب خنک از قابلیت های این سیستم است.

*سیستم عیب یاب هوشمند و قابلیت اتصال به وای فای: سیستم عیب یاب هوشمند خیال شما را از لحاظ نقص فنی دستگاه راحت می کند و در صورت ایجاد هرگونه اختلالی در یخچال فریزر، این سیستم شما را مطلع کرده و در کمترین زمان ممکن می توانید برای رفع آن اقدام کنید.

سری جدید یخچال فریزرهای دوقلو پاکشوما به بازار عرضه شده و مشتریان می توانند برای خرید به برندشاپ‌های این شرکت در سراسر کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی پاکشوما به آدرس ( pakshoma.com ) مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ