پروژه‌های درمانی تأمین اجتماعی اردبیل افتتاح شد

اقتصاد ایران: اردبیل- با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های درمانی تأمین اجتماعی در ۹ استان کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که عصر پنجشنبه در بیمارستان سبلان اردبیل برگزار شد، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، خدمت به مردم را بزرگترین توصیه و سفارش ائمه اطهار به ویژه امام حسین (ع) و رفع حوائج مردم را مجاهدت مسئولان و خدمتگزاران اعلام کرد.

مهدی نیک‌سیرت تصریح کرد: همزمان با ۹ استان کشور و در قالب ۲۰ پروژه بیمه‌ای و درمانی و طرح‌های توسعه‌ای و ایجادی شاهد افتتاح چندین پروژه درمانی در استان اردبیل بودیم تا خدمات حوزه درمانی تأمین اجتماعی در این خطه گسترش پیدا کند.

وی گفت: در جریان سفر ۲ سال پیش مدیرعامل سازمان به استان اردبیل ۴۹ مصوبه انجام شده بود که ما سعی کردیم در ۱.۵ سال اخیر پیگیر اجرا و عملیاتی شدن این پروژه‌ها باشیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل به احداث درمانگاه عمومی و تخصصی سبلان در چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع اشاره کرد و افزود: برای احداث این بیمارستان ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

نیک‌سیرت در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: درمانگاه عمومی نمین نیز با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیارد تومان در کمتر از ۲ سال به بهره‌برداری رسید تا اهالی این منطقه از خدمات درمانی این درمانگاه بهره بگیرند.

وی اضافه کرد: بخش اطفال بیمارستان سبلان اردبیل با ۲۰ میلیارد تومان و بهسازی تأسیسات این بیمارستان با ۵۰ میلیارد تومان به همراه بهسازی تأسیسات بیمارستان ارس با ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

نیک سیرت بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا با افزایش تخت بیمارستان سبلان از ۱۶۰ به ۲۵۶ تخت بتوانیم خدمات کیفی‌تر و بهتری را به بیمه‌شدگان ارائه کرده و در کنار آن درمانگاه شماره ۲ اردبیل را در خیابان اتوبوسرانی تا پایان امسال آماده بهره‌برداری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: علاوه بر نمین، در خلخال و گرمی درمانگاه تأمین اجتماعی هر کدام با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در حال احداث است و در مشگین‌شهر نیز تلاش می‌کنیم تا درمانگاه را به یک بیمارستان مجزا ارتقا دهیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: سه طرح نیز اوایل امسال با حضور مدیرعامل سازمان کلنگ‌زنی شد که با سرعت مناسبی این پروژه‌ها در حال اجرا است و در کنار آن شاهد احداث طرح‌های خدماتی، بیمه‌ای و درمانی در جای جای استان اردبیل هستیم که همزمان با هفته تأمین اجتماعی بخشی از آنها به بهره‌برداری رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ